פורום ייעוץ לימודי ותעסוקתי

בהנהלת: המרכז הארצי ללימודים  |  מסר למנהל/ת הפורום
במסגרת הפורום תקבלו ייעוץ לימודי ותעסוקתי בינהם מידע על מקצועות ומסלולי הלימוד, סיכויי הקבלה ועזרה בבחירת מוסד לימוד בהתאמה אישית. לייעוץ טלפוני חינם חייגו עכשיו 072-3131888 .
 
המרכז הארצי ללימודים

המרכז הארצי לייעוץ והשמה ללימודים הוקם על מנת ללוות אותך ולסייע לך בקבלת אחת ההחלטות החשובות בחייך, שתשפיע על עתידך. המטרה המשותפת שלנו תוביל ותכוון אותך לעשות את הבחירה הנכונה והמותאמת לך אישית.

 
שלום, אשמח לקבל מידע על התואר הנ"ל ואפשרויות תעסוקה. אני בוגרת תואר ראשון במדעי ההתנהגות (ממוצע 85) ושלשום עברתי ראיון לתואר השני הזה, במסלול של קידום בריאות. היות ואני באה מתואר ראשון כללי יותר (ולא נניח סיעוד) מה אופציות התעסוקה שלי תוך כדי/אחרי התואר? האם יש היצע וביקוש לתחום זה? שאלה נוספת הקשורה- במידה ואלמד תואר זה, איזו עבודה עלי למצוא תוך כדי הלימודים בכדי שתאפשר לי בסיומם להתקדם ולעסוק בתחום עצמו? תודה רבה, עדי.
עדי שלום, אפשרויות העיסוק לאחר התואר השני הן במרפאות וקליניקות פרטיות, מכונים, בתי חולים, קופות חולים, משרד הבריאות, חברות ביטוח ועוד, כאשר במידה ואין לך רקע תוכלי להשתלב בתחומי הניהול והיעלות בארגון. כמובן שכל עבודה ארגונית תחת אחת מהאפשרויות שצוינו תתרום להתקדמות בתחום. בהצלחה
שלום, מחר יש לי ראיון לתואר שני בבריאות הציבור. האם יש משהו שאני צריכה להתכונן אליו? מה שואלים בראיון? זהו ראיון אישי או מקצועי אודות הלימודים?
היי דנה, אני לא חושבת שיש משהו שאפשר להתכונן אליו.. אצלי שאלו אותי למה אני רוצה ללמוד את התחום. את צריכה להראות שזה מעניין אותך, אולי לבדוק קצת באינטרנט אילו תחומי מחקר המרצים במוסד הלימודים מתעסקים בו ולמצוא את מה שמוצא חן בעיניך ומעניין אותך ולהרחיב עליו בראיון. זה מה שאני עשיתי והם קיבלו אותי. שיהיה בהצלחה!
עדי, תודה רבה על הטיפים! היה מוצלח :)
סגור