פורום ייעוץ לימודי ותעסוקתי

בהנהלת: המרכז הארצי ללימודים  |  מסר למנהל/ת הפורום
במסגרת הפורום תקבלו ייעוץ לימודי ותעסוקתי בינהם מידע על מקצועות ומסלולי הלימוד, סיכויי הקבלה ועזרה בבחירת מוסד לימוד בהתאמה אישית. לייעוץ טלפוני חינם חייגו עכשיו 072-3131888 .
 
המרכז הארצי ללימודים

המרכז הארצי לייעוץ והשמה ללימודים הוקם על מנת ללוות אותך ולסייע לך בקבלת אחת ההחלטות החשובות בחייך, שתשפיע על עתידך. המטרה המשותפת שלנו תוביל ותכוון אותך לעשות את הבחירה הנכונה והמותאמת לך אישית.

 
יפית | 11:22  02/07/11
שלום רב, לפני כשנה עברתי קורס קצר בעיצוב אופנה נהניתי מאוד במהלך הקורס ולאחר שסיימתי אותו רציתי מאוד ללמוד צורפות. בין היתר היו תחומים שונים שעיניינו אותי כמו: עיצוב שיער, ציור, עיצוב בכלל. לאחרונה חשבתי ללכת על לימודי תעודה באומנות. שאלותיי הן: איך אדע שאכן הדבר מתאים לי? האם בכל המוסדות מלמדים את אותם התחומים (ציור, פיסול, צילום וכד')? האם יש מסלול לאמהות (ימי שישי)? מה משך לימודי תעודה באומנות וכמה הם עולים? אודה לכם על תגובתכם יום טוב
ליזי | 14:50  03/07/11
היי, אחותי היתה בהתלבטות דומה ובסוף נרשמה ללימודי אמנות בתכנית אישית במדרשה בבית ברל. זו תכנית של שנה (אולי אפשר גם יותר) שאת מרכיבה אותה לפי תחומי העניין שלך. היא מגיעה בערך פעם-פעמיים בשבוע לכמה שעות. נדמה לי שהיא הרכיבה לעצמה את המערכת לפי תחומי העניין שלה. בכל מקרה, היא משלמת לשנה סביב ה 8000 ₪. אני לא יודעת להגיד לך לגבי נושאי לימוד יותר מדי (בטח שלא במקומות אחרים) אבל אני יודעת שהיא חיפשה גם קורסים בתחום האמנות הדיגיטאלית ולוקחת לא מעט בתחום הזה (בנוסף לציור פיסול וכאלו). מקווה שעזרתי. אם זה רלוונטי עבורך קחי בחשבון שיש גם מבחני קבלה שהיא היתה צריכה לעבור (לפי מה שהיא אמרה בזמנו זה מקום מאוד מקצועי והם לא מוכנים להוריד את הרמה ולכן הם מסננים...)
בקי חיימוב | 14:43  04/07/11
יפית שלום, לא בכל המוסדות מלמדים את אותם התחומים- משך הזמן וגם העלות משתנים שכן מדובר בלימודי תעודה ואין בהכרח אחידות. מציעה לך לפנות אלינו טלפונית על מנת שנוכל לעזור לך להתאים את מוסד הלימוד בהתאם לתחומים. 03-9700160 בהצלחה
סגור