פורום ייעוץ לימודי ותעסוקתי

בהנהלת: המרכז הארצי ללימודים  |  מסר למנהל/ת הפורום
במסגרת הפורום תקבלו ייעוץ לימודי ותעסוקתי בינהם מידע על מקצועות ומסלולי הלימוד, סיכויי הקבלה ועזרה בבחירת מוסד לימוד בהתאמה אישית. לייעוץ טלפוני חינם חייגו עכשיו 072-3131888 .
 
המרכז הארצי ללימודים

המרכז הארצי לייעוץ והשמה ללימודים הוקם על מנת ללוות אותך ולסייע לך בקבלת אחת ההחלטות החשובות בחייך, שתשפיע על עתידך. המטרה המשותפת שלנו תוביל ותכוון אותך לעשות את הבחירה הנכונה והמותאמת לך אישית.

 
שי לי | 21:06  29/06/11
שלום אני מתלבטת בין לימודי מדעי התזונה או לימודי אופטומטריה. שני התחומים מעניינים אותי וקשה לי להחליט באיזה מהם לבחור. יש לי מספר שאלות , האם יש כיווני התפתחות באופטומטריה מעבר לתואר הראשון ? מהו השכר הממוצע של תזונאית? איך אפשר להתקדם בתחום זה?
בקי חיימוב | 14:35  04/07/11
שי לי שלום, מלימודי אופטומטריה ניתן המשיך ללמוד לתארים מתקדמים במדעי המוח, נוירוביולוגיה ולהתמחות במחקר. שכר התחלתי של דיאטן במגזר הציבורי הוא כ- 4,000 ש"ח, אך יש גם יש דיאטנים ותזונאים העובדים כעצמאיים בקליניקה פרטית והשכר גבוה יותר. למעוניינים להמשיך לתואר שני, מומלץ להמשיך לתואר שני במדעי החיים. מכיוון שתחום מדעי החיים נמצא בצמיחה ויש ביקוש רב למוסמכים במדעי החיים במעבדות ומכוני מחקר. בהצלחה
סגור