פורום ייעוץ לימודי ותעסוקתי

בהנהלת: המרכז הארצי ללימודים  |  מסר למנהל/ת הפורום
במסגרת הפורום תקבלו ייעוץ לימודי ותעסוקתי בינהם מידע על מקצועות ומסלולי הלימוד, סיכויי הקבלה ועזרה בבחירת מוסד לימוד בהתאמה אישית. לייעוץ טלפוני חינם חייגו עכשיו 072-3131888 .
 
המרכז הארצי ללימודים

המרכז הארצי לייעוץ והשמה ללימודים הוקם על מנת ללוות אותך ולסייע לך בקבלת אחת ההחלטות החשובות בחייך, שתשפיע על עתידך. המטרה המשותפת שלנו תוביל ותכוון אותך לעשות את הבחירה הנכונה והמותאמת לך אישית.

 
שלום רב, לפני כשלוש שנים סיימתי תואר ראשון במדעי ההתנהגות וקרמינולוגיה. לפני שנה סיימתי לימודי עיצוב גרפי וכיום אני עוסקת בתחום. אין לי ספק כי תחום הטיפול ייספק אותי הרבה יותר. במידה ויכולתי הייתי עושה הסבה לעבודה סוציאלית, אך אין בידי את הזמן והכסף לכך. שאלתי היא האם ישנה אפשרות באמצעות לימודי תעודה לעסוק בתחום טיפולי (פרט לקואוצ'ינג). תודה מראש.
בקי חיימוב | 18:57  28/06/11
ענבל שלום, קיימים קורסי תעודה המכשירים בעלי תואר ראשון ומקנים להם כלים לטיפול ותרפיה. יש מגוון של קורסים החל מייעוץ זוגי/משפחתי ועד לתרפיות שונות, כאשר אחר מתנאי הקבלה הוא תואר ראשון מתחומים טיפוליים או תהנהגותיים, כך שהתואר שלמדת בהחלט מהווה יתרון. בהצלחה
בקי שלום, עשיתי חיפוש אחר קורסים טיפוליים וכולם דורשים תואר שני. האם תוכלי להפנות אותי למקומות ספציפיים??? תודה מראש, ענבל.
בקי חיימוב | 13:34  03/07/11
בהחלט, צרי עימנו קשר בטלפון שמספרו 03-9700160
סגור