פורום ייעוץ לימודי ותעסוקתי

בהנהלת: המרכז הארצי ללימודים  |  מסר למנהל/ת הפורום
במסגרת הפורום תקבלו ייעוץ לימודי ותעסוקתי בינהם מידע על מקצועות ומסלולי הלימוד, סיכויי הקבלה ועזרה בבחירת מוסד לימוד בהתאמה אישית. לייעוץ טלפוני חינם חייגו עכשיו 072-3131888 .
 
המרכז הארצי ללימודים

המרכז הארצי לייעוץ והשמה ללימודים הוקם על מנת ללוות אותך ולסייע לך בקבלת אחת ההחלטות החשובות בחייך, שתשפיע על עתידך. המטרה המשותפת שלנו תוביל ותכוון אותך לעשות את הבחירה הנכונה והמותאמת לך אישית.

 
ללא שם | 13:33  02/06/11
אני מאוד בהתלבטות אם ללמוד שנה ראשונה באריאל פיסיקה או כלכלה ואז להמשיך בשנה ב' באוני' ת"א בתוכנית דו חוגית של שני המקצועות , עם שיפור פסיכומטרי . יש אפשרות להתקבל ע"ס לימודים אקדמיים חלקיים עם נתוני הקבלה שלי אני לא יכולה להתקבל . אני חשבתי שאם אלמד פיסיקה בשנה ראשונה באריאל ואעבור אח"כ לאת"א בשנים ב' ו-ג' בפיסיקה יש קורסי בחירה בעיקר וזה מסתכם בכ-9 קורסים בסה"כ לפי מס' השעות שצריך . גם יהיה לי את הידע הנחוץ להמשך באת"א , באריאל יש אפשרות לעשות מכינה קצרה בפיסיקה ובת"א אם נניח אלמד כלכלה באריאל וארצה להתקבל גם לפיסיקה לא אוכל להתקבל. מה אתם מציעים? כדאי ללמוד שנה א' באריאל פיסיקה ולא כלכלה ? זה גם יכול לתת לי פטור לפי מה שראיתי כתוב באתר של אוני' ת"א על 2 קורסים במתימטיקה שלומדים בכלכלה ובפיסיקה. כל עיצה תתקבל.
בקי חיימוב | 14:38  05/06/11
שלום, מאחר ואת מתכננת לעבור ממוסד אחד לאחר, הייתי מציעה לך לפנות לייעוץ ספציפי יותר באוני' ת"א. לברר איתם כיצד הם מתייחסים למכינה של אריאל ואם יוכלו לקבל אותך על סמך הקורסים של אריאל. בהצלחה
ללא שם | 16:32  05/06/11
זה לא מכינה זו שנה אחת אני אלמד שם ויש אפשרות להתקבל לאוני' ת"א ע"ס ממוצע אקדמי עם פסיכו' מבירור שעשיתי איתם . רק רציתי להתייעץ האם ללימוד כלכלה דו חוגי עם פיסיקה יש השפעה בקבלה לעבודה האם יש עדיפות לחד חוגי או שהמועמד בה עם יתרון מסוים? למרות שלא מדובר בשילוב עם ניהול, משפטים חשבונאות.
סגור