פורום ייעוץ לימודי ותעסוקתי

בהנהלת: המרכז הארצי ללימודים  |  מסר למנהל/ת הפורום
במסגרת הפורום תקבלו ייעוץ לימודי ותעסוקתי בינהם מידע על מקצועות ומסלולי הלימוד, סיכויי הקבלה ועזרה בבחירת מוסד לימוד בהתאמה אישית. לייעוץ טלפוני חינם חייגו עכשיו 072-3131888 .
 
המרכז הארצי ללימודים

המרכז הארצי לייעוץ והשמה ללימודים הוקם על מנת ללוות אותך ולסייע לך בקבלת אחת ההחלטות החשובות בחייך, שתשפיע על עתידך. המטרה המשותפת שלנו תוביל ותכוון אותך לעשות את הבחירה הנכונה והמותאמת לך אישית.

 
שלום, אני בעלת תואר שני ביולוגיה. אני חושבת ברצינות על הסבה להוראה. הבנתי כי בגדול אני יכולה מיד להשלב בהוראה - עוד לפני שאני משימה את המסלול להסבה - תוך כדי... זה נכון? פשוט חשוב לי לעבוד תוך כדי... האם גם לימודי ההסבה הם בשעות הערב? כמה מרוויחים בשכר התחלתי? בוגרי תואר שני ששעושים הסבה גם אחר כך צריך להוציא תודעת הוראה?
היי, ממה שאני בררתי על הסבת אקדמאים (אם כי אני בעלת תואר שני בתחום מדעי הרוח) אז בגדול, כדי ללמד את צריכה תעודת הוראה אבל לפעמים כשיש מחסור אז בתי ספר מקבלים מורים גם ללא תעודת הוראה (לרוב מורים שהם אקדמאיים ומתכוונים לעשות תעודה או כבר לומדים לקראתה). רוב תכניות ההסבה אותן בדקתי הן יום-יומיים בשבוע מה שאומר שאפשר לעבוד במקביל (כנראה שלא במשרה מלאה אבל). אני נרשמתי בסוף לבית ברל לשנה הבאה בגלל הגמישות שלהם בבניית המערכת. ממליצה לך לבדוק במקומות הרלוונטיים עבורך את הנושא לפני ההרשמה. שיהיה בהצלחה !
בקי חיימוב | 18:18  01/06/11
שלום יעל, אני מצטרפת לתגובה שקיבלת. הדרישה הרשמית היא למורים בעלי תעודת הוראה, אך לעיתים בשל חוסר כח אדם או בבתי ספר פרטיים תיתכן העסקת מורים אשר נמצאים בשלב של השלמת התעודה. מאחר ומדובר בלימודי הסבה, מרכזים את הלימודים ליום-יומיים בשבוע על מנת שאם תהיה פגיעה בתעסוקה היא תהיה מזערית. ישנן תכניות שונות חלקן מאפשרות לימודים בשנה וחלקן שנתיים. במידה ותרצי מידע נוסף, ניתן ליצור עמנו קשר במספר 03-9700160. בהצלחה
סגור