פורום ייעוץ לימודי ותעסוקתי

בהנהלת: המרכז הארצי ללימודים  |  מסר למנהל/ת הפורום
במסגרת הפורום תקבלו ייעוץ לימודי ותעסוקתי בינהם מידע על מקצועות ומסלולי הלימוד, סיכויי הקבלה ועזרה בבחירת מוסד לימוד בהתאמה אישית. לייעוץ טלפוני חינם חייגו עכשיו 072-3131888 .
 
המרכז הארצי ללימודים

המרכז הארצי לייעוץ והשמה ללימודים הוקם על מנת ללוות אותך ולסייע לך בקבלת אחת ההחלטות החשובות בחייך, שתשפיע על עתידך. המטרה המשותפת שלנו תוביל ותכוון אותך לעשות את הבחירה הנכונה והמותאמת לך אישית.

 
אלמוני | 23:05  27/05/11
מרוב ייאוש אינני יודע כבר לאן לפנות..אני בן 25,מעולם לא עברתי הכשרה מקצועית כלשהי,למרות שבשנותיי בתיכון למדתי במגמת תיירות ובזמנו הלימודים היו דיי מעניינים ויצאתי עם תעודה מגמה של פקיד מורשה.יש לי 12 שנות לימוד+תעודת בגרות חלקית:(,דבר שאינני מתגאה בו ממש,ואני מרגיש פשוט חסר יכולות כלשהן אצלי. במהלך שירותי הצבאי נחשפתי למסמכים היסטוריים ובעיקר העבודה הייתה עבודת ניירת.גם כשהייתי לקראת השיחרור ניסיתי לחשוב מה ללמוד לאחר מכן וחשבתי על פסיכולוגיה.בסוף לאחר אבחון שעשיתי במכון תעסוקתי,נאמר לי שהתכונות החזקות אצלי על פי המבחנים שעשיתי הן שאני טוב באנגלית,בעל יכולת לשים לב לפרטים,ובעל כבוד לסמכות.התכונות הפחות חזקות אצלי היו שאני חלש במקצועות המתמטיים,בעל ביטחון עצמי נמוך,בעל נטייה לוותר בקלות.המקצועות שעל פי האיבחון הומלצו לי הם מקצועות התרגום,תקשורת,בלשנות ומידענות.חשוב לציין שלמדתי תקשורת במסגרת האוניברסיטה הפתוחה אך עקב כלשונות פרשתי מהמשך לימודיי. חשבתי לאחר הצבא על המון תחומים עקב תוכניות שראיתי או דברים שקראתי עליהם,תחומים כמו:פסיכולוגיה,סוציולוגיה,ארכיאולוגיה,אדריכלות,היסטוריה,לשון עברית,בלשנות והרשימה עוד ארוכה.ממה שאני מכיר בעצמי כאדם אני אחד שאוהב לשים צומת לב לכל דבר שאני עושה,בודק כל פעולה כל שניה,אוהב לשים לב לפרטים,אוהב לנבור ולחקור דברים לעומק.יש לי המון ספרי היסטוריה בבית וזה אחד הדברים שהכי מרגיעים אותי לקרוא על התחום הזה.אני גם אוהב לכתוב פעם בכמה זמן שיש לי השראה. אינני יודע לאן לפנות שוב,מה לעשות,ומה ללמוד בעתיד או מקצוע לבינתיים עד שאתגבש על עצמי.אשמח לתגובות
סגור