פורום ייעוץ לימודי ותעסוקתי

בהנהלת: המרכז הארצי ללימודים  |  מסר למנהל/ת הפורום
במסגרת הפורום תקבלו ייעוץ לימודי ותעסוקתי בינהם מידע על מקצועות ומסלולי הלימוד, סיכויי הקבלה ועזרה בבחירת מוסד לימוד בהתאמה אישית. לייעוץ טלפוני חינם חייגו עכשיו 072-3131888 .
 
המרכז הארצי ללימודים

המרכז הארצי לייעוץ והשמה ללימודים הוקם על מנת ללוות אותך ולסייע לך בקבלת אחת ההחלטות החשובות בחייך, שתשפיע על עתידך. המטרה המשותפת שלנו תוביל ותכוון אותך לעשות את הבחירה הנכונה והמותאמת לך אישית.

 
אני סטודנטית לשנה א' בחוג המשולב למדע"ח (פסיכולוגיה, סוציולוגיה וקרימינולוגיה) באונ' בר אילן. בזמן האחרון אני ממש מתלבטת אם לעבור לסוציולוגיה עם יחידה מורחבת בתקשורת, באונ' ת"א, או סוציולוגיה-תקשורת דו חוגי. מבחינת 2 התארים הללו (משולב מדע"ח או סוציולוגיה ותקשורת) עם איזה תואר יהיה לי יותר קל להתקבל בשוק העבודה? ועם איזה תואר יהיו לי יותר אופציות מבחינת תעסוקה? אני ממש מתלבטת, אודה לך על תשובתך!
שלום, הכל תלוי בתחום בו תרצי לעסוק. נסי להבין מה יתרום לך השילוב בין סוציולוגיה לתקשורת לעומת השילוב בין סוציו' פסיכו' וקרימינלוגיה. באופן כללי, חשוב שתדעי שתואר ראשון במדעי החברה לא תמיד מספיק ולעיתים כדי להתמקצע ולהתפתח בתחום מסוים יש להמשיך ללמוד, כך שיתכן ששתי האופציות שהעלית אינן כ"כ שונות מבחינת אופציות התעסוקה. בהצלחה
סגור