פורום ייעוץ לימודי ותעסוקתי

בהנהלת: המרכז הארצי ללימודים  |  מסר למנהל/ת הפורום
במסגרת הפורום תקבלו ייעוץ לימודי ותעסוקתי בינהם מידע על מקצועות ומסלולי הלימוד, סיכויי הקבלה ועזרה בבחירת מוסד לימוד בהתאמה אישית. לייעוץ טלפוני חינם חייגו עכשיו 072-3131888 .
 
המרכז הארצי ללימודים

המרכז הארצי לייעוץ והשמה ללימודים הוקם על מנת ללוות אותך ולסייע לך בקבלת אחת ההחלטות החשובות בחייך, שתשפיע על עתידך. המטרה המשותפת שלנו תוביל ותכוון אותך לעשות את הבחירה הנכונה והמותאמת לך אישית.

 
שלום רב. אני לאחר מכינה בציונים יפים של מתמטיקה, אנגלית ופיזיקה. אך הפסיכומטרי לא צלח. שמעתי לאחרונה על האופציה של מעבר מאוניברסיטה הפתוחה לאוניברסיטת בן גוריון. יש לי מספר שאלות ואשמח אם תייעצו לי. 1. במידה ואעשה את הקורסים הדרושים ואקבל את הציונים שמבקשים - מישהו מתחייב שיקבלו אותי לאב"ג? 2. האם הלימודים בפתוחה באמת כל-כך קשים? איך הם מתבצעים בעצם? האם זה נכון שרוב החומר נלמד עצמאית לבד? 3. איך זה אפשרי ללמוד קורסים בהנדסה לבד? חד"וא 1,2 - פיזיקה 1 וכו'. כל ייעוץ, עזרה וטיפים יתקבלו בבקשה. תודה רבה!!
שלום, באוניברסיטה הפתוחה אכן מדובר בלימודים עצמאיים, כאשר מקבלים את חומר הלימוד וכל פרק זמן מסוים יש תרגולים ושיעורים. מבחינת רמת הקושי, אני לא בטוחה שהחומר קשה יותר אך מיחסים את הקושי בעיקר ללמידה העצמית. בנוגע להתחייבות- ממליצה לך לבדוק את הדברים מול אוני' בן גוריון במקביל, כדי לבדוק אם ניתן לקבל הבטחה שכזו. בהצלחה
סגור