פורום ייעוץ לימודי ותעסוקתי

בהנהלת: המרכז הארצי ללימודים  |  מסר למנהל/ת הפורום
במסגרת הפורום תקבלו ייעוץ לימודי ותעסוקתי בינהם מידע על מקצועות ומסלולי הלימוד, סיכויי הקבלה ועזרה בבחירת מוסד לימוד בהתאמה אישית. לייעוץ טלפוני חינם חייגו עכשיו 072-3131888 .
 
המרכז הארצי ללימודים

המרכז הארצי לייעוץ והשמה ללימודים הוקם על מנת ללוות אותך ולסייע לך בקבלת אחת ההחלטות החשובות בחייך, שתשפיע על עתידך. המטרה המשותפת שלנו תוביל ותכוון אותך לעשות את הבחירה הנכונה והמותאמת לך אישית.

 
מאור | 13:52  20/05/11
אני מתעניין בעבודה בנקאית. ישלי בגרות מלאה אך אין לי תואר כלשהו. לאחרונה אני רואה הרבה מודעות של דרושים שמחפשים עובדי בנק במסגרת כוח אדם עם דרישה של בגרות מלאה בלבד כמו טלרים ועוד.. מהו תפקידו של טלר? מהו תפקידו של כספר? האם יש תפקידים נוספים שאפשר להתקדם אליהם גם ללא תואר אלא במסגרת של השתלמויות וקורסים. האם יש מבחני מיון\כניסה גם לתפקיד טלר? אשמח לתשובה תודה
בבנק, כמו בכל ארגון גדול, יש מגוון גדול של תפקידים אליהם אפשר להתקבל גם בלי תואר אקדמאי. כמה דוגמאות שעולות לי לראש עכשיו הם מנקים, אנשי תחזוקה, אנשי תמיכה טכנית, טכנאי מחשבים ואפילו השומר בכניסה. כולם עובדים בבנק, לא נראה לי שלכולם יש תואר.
בקי חיימוב | 15:15  22/05/11
מאור שלום, טלר הוא הקופאי אשר מקבל הפקדות מהלקוחות ופורע המחאות המוגשות לו. למיטב ידיעתי טלר וכספר זה אותו הדבר. משאלתך אני מבינה שהיית רוצה להתקבל למשרה אשר תפתח בפניך אפשרויות לקידום. בבנק, כיום, כמעט ובלתי אפשרי להתקדם ללא תואר. תפקיד זה בבנק מומלץ לסטודנטים לכלכלה/בנקאות/מימון או לכאלה המתעתדים להיות סטודנטים במקצועות אלה ובכך לרכוש ניסיון ולהתקדם מייד עם סיום לימודי התואר. בהצלחה
סגור