פורום ייעוץ לימודי ותעסוקתי

בהנהלת: המרכז הארצי ללימודים  |  מסר למנהל/ת הפורום
במסגרת הפורום תקבלו ייעוץ לימודי ותעסוקתי בינהם מידע על מקצועות ומסלולי הלימוד, סיכויי הקבלה ועזרה בבחירת מוסד לימוד בהתאמה אישית. לייעוץ טלפוני חינם חייגו עכשיו 072-3131888 .
 
המרכז הארצי ללימודים

המרכז הארצי לייעוץ והשמה ללימודים הוקם על מנת ללוות אותך ולסייע לך בקבלת אחת ההחלטות החשובות בחייך, שתשפיע על עתידך. המטרה המשותפת שלנו תוביל ותכוון אותך לעשות את הבחירה הנכונה והמותאמת לך אישית.

 
איתן | 05:47  20/05/11
האם יש לכם דעה? המכללות (מכללה במקרה שלי) מפרסמות שהתואר שלהם שווה בדיוק כמו אוניברסיטה. גם הרבה יותר קל להתקבל. מצד שני זה קצת יותר יקר. האם בסוף זה משנה משהו?
בפרסומות אפשר להגיד כמעט כל מה שרוצים, כולנו יודעים שלא הכל נכון. יש מכללות טובות, שמתקרבות לרמה של האוניברסיטאות הגדולות. אבל עדיין רוב המעסיקים מחפשים ומעדיפים בוגרי אוניברסיטאות על פני בוגרי מכללות.
בקי חיימוב | 15:06  22/05/11
איתן שלום, ישנן מכללות אשר תארים שלהם מבוקשים לא פחות מתארים של אוניברסיטאות, הדבר משתנה בין תחומי הלימוד.
פרט למקרים ספציפיים בלבד (לדוגמא מדעי המדינה ב IDC) תמיד אוניברסיטה תהיה עדיפה על-פני כל מכללה. מעסיקים יודעים שכאשר אתה מסיים אוניברסיטה אתה לומד ללא פשרות, הלימודים ברמה הכי גבוהה, המבחנים קשים וניסיון בעבודה במעבדות הוא ברמה הגבוהה ביותר. אתה לומד עם אנשים איכותיים יותר וגם המרצים שלך הם חוקרים שמובילים את תחומי הלימוד. גם במכללות ישנם מספר חוקרים שמלמדים במקביל באוניברסיטאות. במסגרת העבודה שלי, יצא לי לא מעט לשוחח עם מרצים שמלמדים גם במכללה וגם באוניברסיטה והם תמיד הודו בפני שהם מצליחים להעביר רק כ-50% מהחומר שהם מעבירים באוניברסיטה. בהצלחה!
סגור