פורום ייעוץ לימודי ותעסוקתי

בהנהלת: המרכז הארצי ללימודים  |  מסר למנהל/ת הפורום
במסגרת הפורום תקבלו ייעוץ לימודי ותעסוקתי בינהם מידע על מקצועות ומסלולי הלימוד, סיכויי הקבלה ועזרה בבחירת מוסד לימוד בהתאמה אישית. לייעוץ טלפוני חינם חייגו עכשיו 072-3131888 .
 
המרכז הארצי ללימודים

המרכז הארצי לייעוץ והשמה ללימודים הוקם על מנת ללוות אותך ולסייע לך בקבלת אחת ההחלטות החשובות בחייך, שתשפיע על עתידך. המטרה המשותפת שלנו תוביל ותכוון אותך לעשות את הבחירה הנכונה והמותאמת לך אישית.

 
היי חיפוש העבודה לאחר סיום התואר הראשון (היסטוריה של המזרח התיכון. אין כ"כ מה לעשות עם זה לצערי בשוק העבודה...) הביא אותי למחשבות על שינוי תחום. לאחרונה התחלתי להתעניין בהסבה להוראה. לא רק בגלל שיש עבודה כמו גם בגלל שלעבוד עם ילדים ולנסות לעצב ולהשפיע עליהם נראה לי כמו עיסוק מאוד ערכי ומספק בחיים (בלי ציניות). אשמח לשמוע מגולשים אחרים שחווים התלבטות דומה (במיוחד כאלו שסיימו לא מזמן תואר ראשון). כמו כן, מהתעניינות שעשיתי בנושא ההסבה להוראה בבית ברל סיפרו לי על תואר שני חדש שמוצע למי שמעוניין בהסבת אקדמאים (זה נקרא M.TEACH. זה תואר שני ותעודת הוראה). אם מישהו שמע על התואר הזה אני אשמח לשמוע את דעתו בנושא תודה לכל העונים !
יש הרבה שמחפשים הסבה להוראה אחרי תואר ראשון כך שאת ממש לא לבד. לגבי ה M.Teach – התואר הזה מוזכר הרבה פעמים בהמלצות בפורום של לימודי חינוך והוראה. לפי מה שהבנתי מי שמתקבל לתכנית הזו מקבל גם מימון מלא של שכר הלימוד וגם מלגות קיום. על פניו נשמע בהחלט שווה. ד"א – אם את יודעת שאת רוצה ללמוד בבית ברל אז שווה לך להגיע ליום הפתוח שלהם ביום חמישי הקרוב ולהתייעץ שם עם ראשי המסלול של התכנית הזו ועם סטודנטים (זה בטוח ייתן לך פרספקטיבה טובה ויענה על התלבטויות או שאלות שיש לך בנושא).
סגור