פורום ייעוץ לימודי ותעסוקתי

בהנהלת: המרכז הארצי ללימודים  |  מסר למנהל/ת הפורום
במסגרת הפורום תקבלו ייעוץ לימודי ותעסוקתי בינהם מידע על מקצועות ומסלולי הלימוד, סיכויי הקבלה ועזרה בבחירת מוסד לימוד בהתאמה אישית. לייעוץ טלפוני חינם חייגו עכשיו 072-3131888 .
 
המרכז הארצי ללימודים

המרכז הארצי לייעוץ והשמה ללימודים הוקם על מנת ללוות אותך ולסייע לך בקבלת אחת ההחלטות החשובות בחייך, שתשפיע על עתידך. המטרה המשותפת שלנו תוביל ותכוון אותך לעשות את הבחירה הנכונה והמותאמת לך אישית.

 
שלום, המקצוע בו אני מתעניין ניתן ללימודים לתואר שני בלבד, וכעת עליי ללמוד מקצוע אחר לתואר הראשון. שאלתי היא: עד כמה חיוני שהתואר הראשון יהיה בתחומים הקשור לתחום התואר השני? אילו שיקולים מומלץ לקחת בחשבון בבחירת תחומי התואר הראשון? אציין כי בתנאי הקבלה למקצוע אותו אני מעוניין ללמוד לתואר השני הדרישה היא לתואר ראשון בכל מקצוע שהוא. תודה רבה
כמו שכבר הבנת, זה לא הכרחי אבל בהחלט כדאי שיהיה קשר בין התארים. זה גם יקל עליך בזמן הלימודים לתואר שני וגם יראה טוב יותר בקורות החיים. הקשר, אגב, לא חייב להיות קשר של אותו התחום. יש תחומים שהשילוב שלהם ביחד הולך טוב, כמו הנדסות ומנהל עסקים. חשוב שתלמד את התואר הראשון במוסד מכובד כמו אוניברסיטת בן גוריון, תל-אביב, בר אילן וכו' כדי שאחר כך יהיה לך קל יותר להתקבל לתואר השני.
שלום, במידה ואין הגבלה מסוימת מבחינת תנאי הקבלה לתואר השני אין הכרח שיהיה קשר בין התואר הראשון לשני. עם זאת, במידה ויש קשר בין התארים, סיכויי הקבלה שלך כן יכולים לעלות, מכיוון שברוב התארים השניים מתייחסים גם לניסיון. יתרון נוסף שזה יכול להוות עבורך הוא בנושא קורסי ההשלמה. כאשר אינך בא מהתחום תידרש ליותר קורסי השלמה בסיסיים, ורקע קודם יכול לסייע לך לקבל פטור באותם קורסים בסיסיים. בהצלחה
סגור