פורום ייעוץ לימודי ותעסוקתי

בהנהלת: המרכז הארצי ללימודים  |  מסר למנהל/ת הפורום
במסגרת הפורום תקבלו ייעוץ לימודי ותעסוקתי בינהם מידע על מקצועות ומסלולי הלימוד, סיכויי הקבלה ועזרה בבחירת מוסד לימוד בהתאמה אישית. לייעוץ טלפוני חינם חייגו עכשיו 072-3131888 .
 
המרכז הארצי ללימודים

המרכז הארצי לייעוץ והשמה ללימודים הוקם על מנת ללוות אותך ולסייע לך בקבלת אחת ההחלטות החשובות בחייך, שתשפיע על עתידך. המטרה המשותפת שלנו תוביל ותכוון אותך לעשות את הבחירה הנכונה והמותאמת לך אישית.

 
אני רוצה ללמוד הנדסה בטכניון. ממוצע הבגרויות שלי הוא בערך 95 ופסיכומטרי 600 שאותו אני כרגע משפרת. השאלה היא מה עדיף עכשיו?לשפר בגרויות(מתמטיקה להשלים ל5,לעשות בגרות בפיסיקה ולשפר מקצועות כמו ספרות היסטוריה וכו) או לגשת למכינה?(הסכם שלי הוא 74 ואני צריכה 82 בערך) הבנתי שהמכינה בטכניון פשוט נוראית ויש סיכוי גדול גם לא להמשיך ללמוד בטכניון לאחר סיומה. מה עושים?? תודה(:
בר שלום, נכון שאם סיימת מכינה אין הכרח שתתקבלי לאותו מוסד לימודים לתואר, אך כן חשוב שתדעי שבד"כ רוב מוסדות הלימוד נותנים עדיפות לכאלה אשר סיימו את המכינה במוסד שלהם- כך למשל, אם יהיה אדם נוסף בעל נתונים זהים לשלך ואת סיימת את המכינה בטכניון את תהיי בעדיפות. פני אל יועצי הפקולטה ותוודאי אם גם שם אכן נותנים עדיפות שכזו. אני מציעה לך גם לחשוב על חלופה נוספת, מעבר לטכניון, במידה ולא תתקבלי. תבררי גם שם כיצד הם מתייחסים למכינות ואם תהיינה עדיפות מסוימת (כל מוסד נותנת התייחסות שונה). בהצלחה
סגור