פורום ייעוץ לימודי ותעסוקתי

בהנהלת: המרכז הארצי ללימודים  |  מסר למנהל/ת הפורום
במסגרת הפורום תקבלו ייעוץ לימודי ותעסוקתי בינהם מידע על מקצועות ומסלולי הלימוד, סיכויי הקבלה ועזרה בבחירת מוסד לימוד בהתאמה אישית. לייעוץ טלפוני חינם חייגו עכשיו 072-3131888 .
 
המרכז הארצי ללימודים

המרכז הארצי לייעוץ והשמה ללימודים הוקם על מנת ללוות אותך ולסייע לך בקבלת אחת ההחלטות החשובות בחייך, שתשפיע על עתידך. המטרה המשותפת שלנו תוביל ותכוון אותך לעשות את הבחירה הנכונה והמותאמת לך אישית.

 
מרכז צעירים | 10:39  04/05/11
1. יום הכרות וגיוס לתל-עד אלקטרוניקה אם אתם בוגרים/ עם ניסיון באלקטרוניקה, חשמל, ידע במכונות, יוצאי 8200 או חיל האוויר... ביום חמישי 12.5.2011 בשעה 10:00 יתקיים יום הכרות וגיוס עובדים במרכז הצעירים, "החממה"*, לחברת תל-עד אלקטרוניקה. החברה יושבת בכפר סבא ומחפשת בעיקר: חווטים, מרכיבים מכאניים, מחסנאים ומבצעים בדיקות סופיות. אנו מחפשים: בעלי ניסיון צבאי/ מקצועי בתחום החיווט או ההרכבות המכאניות, בעלי ידע בתחום האלקטרוניקה החשמל או המכונות. בנוסף, למשרת חיווט- ידע בעבודה עם שרטוטים, למשרת מחסנאים- אנגלית בסיסית. העבודה בכפר סבא או ברמת החייל ומוכרת כעבודה מועדפת לחיילים משוחררים. בנוסף, ביטוח מנהלים אחרי חצי שנה, ימי גיבוש, מתנות לאירועים, הסעות למקום העבודה, עובדי חברה מהיום הראשון בעבודה. * מרכז הצעירים נמצא בפ"ת. לפרטים נוספים והרשמה: adi@hamama.org.il או בטלפון 03-9074720/2
סגור