פורום ייעוץ לימודי ותעסוקתי

בהנהלת: המרכז הארצי ללימודים  |  מסר למנהל/ת הפורום
במסגרת הפורום תקבלו ייעוץ לימודי ותעסוקתי בינהם מידע על מקצועות ומסלולי הלימוד, סיכויי הקבלה ועזרה בבחירת מוסד לימוד בהתאמה אישית. לייעוץ טלפוני חינם חייגו עכשיו 072-3131888 .
 
המרכז הארצי ללימודים

המרכז הארצי לייעוץ והשמה ללימודים הוקם על מנת ללוות אותך ולסייע לך בקבלת אחת ההחלטות החשובות בחייך, שתשפיע על עתידך. המטרה המשותפת שלנו תוביל ותכוון אותך לעשות את הבחירה הנכונה והמותאמת לך אישית.

 
לולו | 18:21  30/04/11
אז ככה,השתחררתי לפני 8 חודשים בערך אחרי קבע של שנה וחצי. מאז עשיתי פסיכומטרי ועבדתי. הפסיכומטרי לא מספיק לי ואני צריכה לעשות שוב ביולי. אני רוצה ללמוד משפטים באוניברסיטה, הכיוון הוא לבר אילן שם הדרישות יותר סבירות מת"א/עברית. מאז שקיבלתי את הציון,התחילו להתערער אצלי הרבה דברים בנוגע ללימודים בעיקר כי הכל מרגיש לי מאוד לחוץ בזמן. התחלתי לחשוב שאולי לא בדקתי מספיק מה אני רוצה ללמוד והאם כדאי בכלל להתחיל השנה או שנה הבאה. בקרוב אהיה בת 23 ומרגיש לי שאני רוצה כבר ללמוד מבחינת הגיל. מצד שני אני מרגישה בלחץ וכאילו לא ניצלתי מספיק את הזמן לחופש/טיול כלשהו שאלו דברים שהם בבחינת הזדמנות בשלב זה בחיים (לא בהכרח אבל לרוב) לגבי המה ללמוד - משפטים מעניין אותי אבל אני לא סגורה שארצה לעסוק בעריכת דין,אז האם בכלל יש טעם ללמוד? אשמח לדעתכם, זה ממש מבלבל כל העניין הזה של הלימודים. מרגיש כאילו זו החלטה מאוד משמעותית עם הרבה השלכות.. מה הייתם עושים?
בקי חיימוב | 14:56  01/05/11
שלום, הלבטים שאת מעלה הם אופיינים מאד לשלב בו את נמצאת, המרוץ אחרי הזמן והרצון להיות כמו כולם ולהספיק הכל. בתואר ראשון במשפטים מלבד עריכת דין אין הרבה אופציות, אלא אם כן את ממשיכה ללמוד והלרחיב את האפשרויות- כמו ייעוץ, גישור, מנהל עסקים וכו'. אין לי את התשובה אם יש טעם בלימודי משפטים עבורך. חשבי עם עצמך, למה דווקא משפטים ומה בפועל את יכולה לעשות עם התואר הזה שלא בעריכת דין. יש אפשרויות גם ללמוד תואר משולב- כמו משפטים וחשבונאות. עצתי לך היא להמשיך ולחקור את כל האופציות לפני שאת מגיעה להחלטה, לעיתים הזמן שלוקחים להתלבטות שווה את זה :) במידה ותזדקקי לייעוץ נוסף, את מוזמנת ליצור עימנו קשר טלפוני 03-9700160
סגור