פורום ייעוץ לימודי ותעסוקתי

בהנהלת: המרכז הארצי ללימודים  |  מסר למנהל/ת הפורום
במסגרת הפורום תקבלו ייעוץ לימודי ותעסוקתי בינהם מידע על מקצועות ומסלולי הלימוד, סיכויי הקבלה ועזרה בבחירת מוסד לימוד בהתאמה אישית. לייעוץ טלפוני חינם חייגו עכשיו 072-3131888 .
 
המרכז הארצי ללימודים

המרכז הארצי לייעוץ והשמה ללימודים הוקם על מנת ללוות אותך ולסייע לך בקבלת אחת ההחלטות החשובות בחייך, שתשפיע על עתידך. המטרה המשותפת שלנו תוביל ותכוון אותך לעשות את הבחירה הנכונה והמותאמת לך אישית.

 
V_Y | 18:56  24/04/11
ברצוני לעשות תואר אקדמאי ראשון בביטוח B.A. . רציתי לדעת אם אכן מומלץ ללמוד מקצוע זה, והאם המקצוע כדאיי מבחינת תעסוקה\עבודה לאחר סיום הלימודים? במידה ולא, מה אתם ממליצים ללמוד ולמה?
בקי חיימוב | 16:17  26/04/11
ענף הביטוח הינו ענף כלכלי רווחי ובעל היקף הכנסות של עשרות מיליארדי שקלים. פעילותו מקיפה עשרות מבטחים הפועלים בשוק הביטוח הישראלי. שוק הביטוח בישראל מורכב מחברות ביטוח ישראליות וחברות ביטוח זרות. חברות הביטוח הזרות מהוות נתח קטן מהפעילות העסקית ומרבית הפעילות העסקית היא של חברות הביטוח הישראלי. ניתן להשתלב בתחומי הניהול והייעוץ בחברות ובסוכנויות ביטוח, תחום השמאות, קופות גמל, קרנות פנסיה ושוק ההון. לא אוכל להמליץ או שלא להמליץ על התחום הזה או כל תחום אחר, ישנם שיקולים שונים אשר צריך לקח בחשבון וזה משתנה בין אדם לאדם. ייעוץ שכזה צריך להיעשות באופן אישי ועליו להתבסס על ההיכרות עימך. במידה ותהיה מעוניין, הינך מוזמן ליצור עימנו קשר טלפוני- 03-9700160. בהצלחה
סגור