פורום ייעוץ לימודי ותעסוקתי

בהנהלת: המרכז הארצי ללימודים  |  מסר למנהל/ת הפורום
במסגרת הפורום תקבלו ייעוץ לימודי ותעסוקתי בינהם מידע על מקצועות ומסלולי הלימוד, סיכויי הקבלה ועזרה בבחירת מוסד לימוד בהתאמה אישית. לייעוץ טלפוני חינם חייגו עכשיו 072-3131888 .
 
המרכז הארצי ללימודים

המרכז הארצי לייעוץ והשמה ללימודים הוקם על מנת ללוות אותך ולסייע לך בקבלת אחת ההחלטות החשובות בחייך, שתשפיע על עתידך. המטרה המשותפת שלנו תוביל ותכוון אותך לעשות את הבחירה הנכונה והמותאמת לך אישית.

 
מאי | 10:59  22/04/11
אני מסיימת שנה שלישית בעבודה סוציאלית, ולמיטב הבנתי יש המון תחומים שניתן להשתלב בהם עם תואר זה. אני מעוניינת להבין איזה תחום יותר מתאים לי. הבעיה היא שאני לא ל כך יודעת איזה תחומים פתוחים לפניי (חוץ מהידועים יותר כמו רווחה, בריאות הנפש, קשישים וכדומה). אשמח לעזרה, תודה.
בקי חיימוב | 16:07  26/04/11
מאי שלום, עובדים סוציאליים משתלבים במחלקות לשירותים חברתיים בתחומים שונים כגון: * שרות מבחן לנוער, שרות מבחן למבוגרים- סיוע טיפול ושיקום. * מוסדות שיקומיים-סיוע ושיקום של נכויות, פיגור שכלי, תסמונות. * מוסדות רפואיים-קופות- חולים,בתי חולים, בתי חולים פסיכיאטריים. * רשויות מקומיות, מחלקות רווחה- סיוע שיקום וטיפול במגוון בעיות בקהילה כטיפול בנפגעי סמים, סיוע לילדים נוער ונערות בסיכון, סיוע בתחום הזקנה וסיוע לנשים מוכות. * פנימיות סוציאליות לילדים ונוער. עובדים סוציאליים יכולים להשתלב גם במפעלים, תחומי ההגירה[ שירותים וקליטה של עולים חדשים], מעונות מחסה עבור נשים מוכות ועוד. בהצלחה
סגור