פורום ייעוץ לימודי ותעסוקתי

בהנהלת: המרכז הארצי ללימודים  |  מסר למנהל/ת הפורום
במסגרת הפורום תקבלו ייעוץ לימודי ותעסוקתי בינהם מידע על מקצועות ומסלולי הלימוד, סיכויי הקבלה ועזרה בבחירת מוסד לימוד בהתאמה אישית. לייעוץ טלפוני חינם חייגו עכשיו 072-3131888 .
 
המרכז הארצי ללימודים

המרכז הארצי לייעוץ והשמה ללימודים הוקם על מנת ללוות אותך ולסייע לך בקבלת אחת ההחלטות החשובות בחייך, שתשפיע על עתידך. המטרה המשותפת שלנו תוביל ותכוון אותך לעשות את הבחירה הנכונה והמותאמת לך אישית.

 
אלכס | 18:16  12/04/11
היי בקי, זה שוב אלכס... הזה ששאל אותך לגבי המשך לאחר תואר בביולוגיה מהטכניון. אחרי קצת חשיבה לגבי עתידי... הנה אתגר בשבילך: אם אלמד תואר ראשון למשפטים... במה אוכל לעסוק עם תואר ראשון בביולוגיה ותואר ראשון במשפטים? ( יש לציין כי קיימת באונ' ת"א תוכנית בשם "משפטים ומדעי החיים", כלומר ישנו צורך כלשהו אך אינני יודע מהו. )
בקי חיימוב | 19:34  14/04/11
שוב שלום, תודה על האתגר שאתה מציב בפניי :) למיטב הבנתי גם אם ישנו שילוב בין התחומים, אין להסיק מכך בהכרח שגם בפרקטיקה ניתן למצוא שילוב. כך למשל בלימודי משפטים וספרות, פילוסופיה וביולוגיה ועוד ועוד שילובים שקיימים באקדמיה. עם זאת, מאחר ומדובר בתכנית ייחודית של אוני' ת"א, הייתי מציעה לך לפנות אליהם באופן עצמאי, ואם יחדשו לך במידע אתה מוזמן לשתף אותנו כאן :) בהצלחה
אלכס | 22:57  14/04/11
תודה על התגובה, הכוונה היתה יותר לארץ... כלומר בארה"ב כדי להתעסק בכל מה שקשור לחוק וביוטכנולוגיה או ביואטיקה או חברות גנטיקה למניהם החברות מעסיקות עורכי דין שלהם גם השכלה במדעי החיים ( וזאת כאמור בגלל ההכרח לתואר ראשון לפני תחילת לימודי משפטים שם ), אז ידוע לי שיש צורך כללי אך רציתי לדעת לגבי הארץ.. מכל מקום מכלל הפורומים שבקשתי תגובה את זו שהגבת בצורה ההולמת ביותר. ורציתי לדעת איך אפשר לתקשר איתך בצורה עינינית ומקצועית ( בתשלום כמובן ).. פשוט יש לי ידידה שלא יודעת מה לעשות עם עצמה ורצתה שאחפש לה עזרה מקצועית בהכוונת קרירה..
בקי חיימוב | 15:57  20/04/11
בשמחה אלכס. אנו מאפשרים גם פגישות ייעוץ והכוונה ונשמח לייעץ לידידתך. אתה מוזמן להפנות אותה למספר- 03-9700160
סגור