פורום ייעוץ לימודי ותעסוקתי

בהנהלת: המרכז הארצי ללימודים  |  מסר למנהל/ת הפורום
במסגרת הפורום תקבלו ייעוץ לימודי ותעסוקתי בינהם מידע על מקצועות ומסלולי הלימוד, סיכויי הקבלה ועזרה בבחירת מוסד לימוד בהתאמה אישית. לייעוץ טלפוני חינם חייגו עכשיו 072-3131888 .
 
המרכז הארצי ללימודים

המרכז הארצי לייעוץ והשמה ללימודים הוקם על מנת ללוות אותך ולסייע לך בקבלת אחת ההחלטות החשובות בחייך, שתשפיע על עתידך. המטרה המשותפת שלנו תוביל ותכוון אותך לעשות את הבחירה הנכונה והמותאמת לך אישית.

 
יובל | 16:32  12/04/11
שלום, אני מתלבט בבחירת אחד משני מוסדות לימוד מסלול הנדסת חשמל ואלקטרוניקה: מכללת אפקה להנדסה ואוניברסיטת ת"א מבחינת תנאי הקבלה אין לי שום בעיה להתקבל לשניהם כעת השאלות הן: 1) כיצד נתפסת מכללת אפקה בשוק העבודה, האם זה באמת יותר קשה למצוא עבודה מאשר מי שיוצא מאוניברסיטת ת"א? 2) האם יש הבדלים מהותיים בין שני המקומות מבחינת רמת הידע הנצבר? אשמח לתגובות עינייניות תודה
בקי חיימוב | 19:00  14/04/11
יובל שלום, אינני יכולה להמליץ לך על מוסד לימודים כזה או אחר. אני כן מציעה לך להפנות את השאלה לאנשים שכבר עוסקים בתחום או להתייעץ עם כאלה שלומדים באותם מוסדות הלימוד. לשם התחלה הינך מוזמן להפנות שאלתך לפורום לימודי הנדסה: http://www.ilimudim.co.il/forum/42 בהצלחה
יוני | 19:24  14/04/11
לא משנה באיזה מוסד תבחר הכל תלוי בך ואיך הציונים שלך כסטודנט שנה ד' בהנדסת חשמל באפקה עם ממוצע ציונים של 95 ולומד בתוכנית אתרים של מצטייני המכללה אני כבר עובד במקום שדווקא "המכללה" מצאה עבורי ולא כמו אוניברסיטה שלא תקבל בה יחס אישי כמו במכללה אני מרוצה מרוצה מרוצה...!!!
סגור