פורום ייעוץ לימודי ותעסוקתי

בהנהלת: המרכז הארצי ללימודים  |  מסר למנהל/ת הפורום
במסגרת הפורום תקבלו ייעוץ לימודי ותעסוקתי בינהם מידע על מקצועות ומסלולי הלימוד, סיכויי הקבלה ועזרה בבחירת מוסד לימוד בהתאמה אישית. לייעוץ טלפוני חינם חייגו עכשיו 072-3131888 .
 
המרכז הארצי ללימודים

המרכז הארצי לייעוץ והשמה ללימודים הוקם על מנת ללוות אותך ולסייע לך בקבלת אחת ההחלטות החשובות בחייך, שתשפיע על עתידך. המטרה המשותפת שלנו תוביל ותכוון אותך לעשות את הבחירה הנכונה והמותאמת לך אישית.

 
לירן | 14:20  06/04/11
1)האם אפשר במהלך התואר הראשון בפיסיקה לעבוד בתחום כדי שיהי נסיון? או שחייב להמשיך לתואר שני כדי למצוא עבודה בתחום? 2)האם זה נכון שמי שיש לו תואר בפיסיקה יכול לעבוד גם בתחומים מסויימים של ביולוגיה ?
בקי חיימוב | 14:22  10/04/11
לירן שלום, ראשית, ישנן משרות אשר אינן מחייבות תואר שני, אך למיטב ידיעתי תמיד דורשות ניסיון. לכן חשוב תחילה שתתחיל להתמקד במשרות סטודנטאליות ומשם תמשיך להתפתח, ובמידת הצורך והעניין תמשיך גם לתואר השני. בנוגע לשאלתך השנייה, לא ידוע לי על שילוב שכזה, מומלץ לפנות לאנשים שעוסקים בתחום ושם לקבל את המישדע שביקשת. בהצלחה
לירן | 14:38  10/04/11
תודה על התגובה! האם הכוונה למשרות סטודנטאליות שבתחום? אבל איך אפשר לקבל ניסיון בתחום זה? הבנתי שעם תואר ראשון בפיסיקה אפשר להשתלב במשרות מגוונות שלא בהכרח בפיסיקה , במה מדובר? באיזה תחומים יכולים להשתלב בעבודה ?
סגור