פורום ייעוץ לימודי ותעסוקתי

בהנהלת: המרכז הארצי ללימודים  |  מסר למנהל/ת הפורום
במסגרת הפורום תקבלו ייעוץ לימודי ותעסוקתי בינהם מידע על מקצועות ומסלולי הלימוד, סיכויי הקבלה ועזרה בבחירת מוסד לימוד בהתאמה אישית. לייעוץ טלפוני חינם חייגו עכשיו 072-3131888 .
 
המרכז הארצי ללימודים

המרכז הארצי לייעוץ והשמה ללימודים הוקם על מנת ללוות אותך ולסייע לך בקבלת אחת ההחלטות החשובות בחייך, שתשפיע על עתידך. המטרה המשותפת שלנו תוביל ותכוון אותך לעשות את הבחירה הנכונה והמותאמת לך אישית.

 
חושב להתחיל תואר שני בפסיכולוגיה למרות שאת התואר הראשון שלי עשיתי בתחום אחר לגמרי (מדעי הטבע). מישהו יודע אם יש מסלול כזה לפסיכולוגיה או שחייבים גם תואר ראשון בפסיכולוגיה? בדקתי את אתר המועמדים של אוניברסיטת בן גוריון, שם למדתי לתואר ראשון, אבל חוץ מהזמנה ליום פתוח בסוף החודש לא ראיתי מידע רלוונטי. באתר של תל-אביב בכלל איבדתי את הידיים והרגליים. תודה!!!!
בקי חיימוב | 19:02  05/04/11
שלום, לימודי פסיכולוגיה לתואר שני פתוחים בפני בעלי תואר ראשון בפסיכולוגיה או במדעי ההתנהגות בלבד. בהצלחה
בעיקרון יש חיוב לתואר ראשון מקדים בתחום הפסיכולוגיה כדי להמשיך לתואר שני . שמעתי שבחלק מהמכללות לפחות במכללת נתניה ישנו תואר ראשון במדעי ההתנהגות המשלב בתוכו קורסים נבחרים בפסיכולוגיה. בוגרי המסלול יוכלו להמשיך לתואר שני בפסיכולוגיה . ממליץ לבדוק בעוד מוסדות
שלום בן, ממה שאני יודעת גם באוניבסריטה העברית וגם בת"א ניתן להתקבל לתואר שני בפסיכולוגיה ללא תואר ראשון. הדרישה היא לימודים משלימים או מה שנקרא "חוג לאחר תואר". לשתי האוניברסיטאות יש מידע באתרי הרישום והקבלה. מקסימום תנסה לשלוח מיילים ליועצים השונים בכל חוג.
סגור