פורום ייעוץ לימודי ותעסוקתי

בהנהלת: המרכז הארצי ללימודים  |  מסר למנהל/ת הפורום
במסגרת הפורום תקבלו ייעוץ לימודי ותעסוקתי בינהם מידע על מקצועות ומסלולי הלימוד, סיכויי הקבלה ועזרה בבחירת מוסד לימוד בהתאמה אישית. לייעוץ טלפוני חינם חייגו עכשיו 072-3131888 .
 
המרכז הארצי ללימודים

המרכז הארצי לייעוץ והשמה ללימודים הוקם על מנת ללוות אותך ולסייע לך בקבלת אחת ההחלטות החשובות בחייך, שתשפיע על עתידך. המטרה המשותפת שלנו תוביל ותכוון אותך לעשות את הבחירה הנכונה והמותאמת לך אישית.

 
לירן | 14:29  31/03/11
אני לא יודעת מה לעשות עם מה שאני יודעת לגבי התעסוקה בתחומים של ביולוגיה ופיסיקה, אומרים שאין בזה הרבה אפשרויות תעסוקה. ( אני לא מתכוונת לעבודה במעבדה, זה לא מה שאני ארצה לעבוד בו) אני בתחילת לימודים לתואר ראשון במסלול משולב בביולוגיה ופיסיקה ( מקבלים למעשה 2 תארים ב-2 התחומים) ואניחוששת שלא תיהיה עבודה במקצועות אלה לבוגרי תואר ראשון בלבד מבלי לעשות תואר שני, אם לא ארצה להמשיך לתואר שני. האם זה באמת כך? שאלה אחרת, האם לאחר סיום התואר במידה ואני אהיה מעוניינת ללמוד הנדסה כלשהי , האם אני אוכל ללמוד רק שנתיים ( בשנתיים הראשונות אני יודעת שלומדים בעיקר פיסיקה ומתימטיקה)?
בקי חיימוב | 20:22  31/03/11
לירן שלום, אני חושבת שכדי לקבל מענה על שאלתך רצוי שתשאלי מה את כן רוצה לעשות לאחר התואר ולא "מה לא". תנסי לתאר לעצמך את אופי התפקיד שתרצי לעסוק בו, ואולי זה ימקד אותך. למיטב ידיעתי תארים ראשונים בתחומים שציינת אכן מאפשרים בעיקר עבודה במעבדות והאפשרויות אכן מצומצמות. בנוגע להשאלה השנייה- סביר להניח שתקבלי פטורים בשל החפיפה בקורסים, אני לא יכולה לומר לך אם זה יצמצם את הלימודים לשנתיים, כל מוסד לימודים מייחס חשיבות שונה לקורסים וכן לציונים. לכן בדיקה כזו צריכה להיעשות מול מוסד הלימודים המסוים בו תרצי ללמוד. בהצלחה
סגור