פורום ייעוץ לימודי ותעסוקתי

בהנהלת: המרכז הארצי ללימודים  |  מסר למנהל/ת הפורום
במסגרת הפורום תקבלו ייעוץ לימודי ותעסוקתי בינהם מידע על מקצועות ומסלולי הלימוד, סיכויי הקבלה ועזרה בבחירת מוסד לימוד בהתאמה אישית. לייעוץ טלפוני חינם חייגו עכשיו 072-3131888 .
 
המרכז הארצי ללימודים

המרכז הארצי לייעוץ והשמה ללימודים הוקם על מנת ללוות אותך ולסייע לך בקבלת אחת ההחלטות החשובות בחייך, שתשפיע על עתידך. המטרה המשותפת שלנו תוביל ותכוון אותך לעשות את הבחירה הנכונה והמותאמת לך אישית.

 
שלום רב ליועצת היקרה ! הנני סטודנט שנה ב' לחינוך, ואני מרבה לחשוב לאחרונה שזה לא בשבילי בעיקר בגלל העומס והלחץ לנהל 30 תלמידים והורים. לאחרונה שמעתי על תחום הריפוי בעיסוק - ובמחשבה ראשונית זה נראה לי מצוין, עבודה אחד על אחד, רוגע וכו'. שאלותי הן שתיים: 1. האם לדעתך, מנסיונך, כדאי לי לסיים את לימודיי ע"מ שלא אצא קירח מכאן ומכאן? 2.האם הש"ש שלי נצברים ואוכל להפחית מהמערכת שלי באוניברסיטה, במקרה שאכן אעבור? תודה !
אבי שלום, אני לא יודעת באיזה מוסד לימודים אתה לומד, ואם באותו מוסד קיימת גם האפשרות ללימודי ריפוי בעיסוק- במידה וכן הייתי מציעה לך לפנות למזכירות המחלקה ולהתייעץ איתם לגבי תנאי המעבר ממסלול לימודים אחד לשני, לפעמים כדאי גם להילחם ולהתעקש. מאחר וחינוך וריפוי בעיסוק הם שני תחומים שונים סביר להניח שלא למדת קורסים כאלה שיאפשרו לך פטור, ואם כן, הם ממש מעטים. מניסיוני אני יודעת שהמעבר לתחום אינו פשוט, גם כאלה שסיימו תואר ראשון וביקשו ללמוד ריפוי בעיסוק כתואר ראשון נוסף נדרשו לעמוד בתנאים ככל הנרשמים- פסיכומטרי וממוצע בגרויות, לא הייתה התחשבות בתואר שרכשו. כמו כן, לימודי ריפוי בעיסוק כתואר שני דורשים תואר ראשון בריפוי בעיסוק בלבד, ואין כרגע תכנית המאפשרת הסבה. בהצלחה
סגור