פורום ייעוץ לימודי ותעסוקתי

בהנהלת: המרכז הארצי ללימודים  |  מסר למנהל/ת הפורום
במסגרת הפורום תקבלו ייעוץ לימודי ותעסוקתי בינהם מידע על מקצועות ומסלולי הלימוד, סיכויי הקבלה ועזרה בבחירת מוסד לימוד בהתאמה אישית. לייעוץ טלפוני חינם חייגו עכשיו 072-3131888 .
 
המרכז הארצי ללימודים

המרכז הארצי לייעוץ והשמה ללימודים הוקם על מנת ללוות אותך ולסייע לך בקבלת אחת ההחלטות החשובות בחייך, שתשפיע על עתידך. המטרה המשותפת שלנו תוביל ותכוון אותך לעשות את הבחירה הנכונה והמותאמת לך אישית.

 
הדר | 13:59  27/03/11
שלום, עשיתי תואר ראשון בתקשורת וניהול. היום אני במשרד של הפקת אירועים,כנסים, גיבושונים ונופשונים לחברות (רווחה). שאלתי היא... מה עלי ללמוד לתואר שני אם בבוא העת אחליט כי ברצוני לעבור ללקוח. כלומר להכנס לתחום של רווחה באירגון. האם זה תואר לסוציולוגיה ? אם כן באיזה התמחות? האם זה בכלל נשמע נכון הרעיון שלי? המעבר עצמו? תודה מראש :)
בקי חיימוב | 18:55  29/03/11
הדר שלום, עד כה לא נתקלתי בתפקיד שהוא מוגדר רק לתחום הרווחה בארגון. החלק הזה בארגון מוטל על מחלקת משאבי אנוש, אנשים שעוסקים בגיוס מיון עובדים, הדרכה ופיתוח קריירה של עובדים, טיפול בפרט (פרישה,פיטורים וכו') שימור עובדים וחלק מהגדרת התפקיד שלהם זה גם לדאוג לרווחת העובד. על כן, אם תבחרי לעסוק בתחום, קחי בחשבון שהעיסוק שלך יהיה מגוון יותר ולא ממוקד ברווחה. במידה ותרצי לשמוע על אופציות ללימוד משאבי אנוש את מוזמנת ליצור עימנו קשר במספר 03-9700160 בהצלחה
הדר פנחס | 23:14  29/03/11
קודם כל תודה! עולם המשאבי אנוש בהחלט מעניין אותי. השאלה היא האם המעבר הזה מעולם של הפקות רווחה בשילוב של תואר שני רלוונטי יכול לתת לי הזדמנות אמיתית להשתלב ? זה נשמע הגיוני המעבר?
סגור