פורום ייעוץ לימודי ותעסוקתי

בהנהלת: המרכז הארצי ללימודים  |  מסר למנהל/ת הפורום
במסגרת הפורום תקבלו ייעוץ לימודי ותעסוקתי בינהם מידע על מקצועות ומסלולי הלימוד, סיכויי הקבלה ועזרה בבחירת מוסד לימוד בהתאמה אישית. לייעוץ טלפוני חינם חייגו עכשיו 072-3131888 .
 
המרכז הארצי ללימודים

המרכז הארצי לייעוץ והשמה ללימודים הוקם על מנת ללוות אותך ולסייע לך בקבלת אחת ההחלטות החשובות בחייך, שתשפיע על עתידך. המטרה המשותפת שלנו תוביל ותכוון אותך לעשות את הבחירה הנכונה והמותאמת לך אישית.

 
אני | 19:21  26/03/11
שלום, אני חושבת כבר זמן רב מאוד על העתיד המקצועי שלי. אני לומדת כרגע בלשנות וספרות אנגלית באוניברסיטה העברית, ומתלבטת נכון לעכשיו, בין שני תחומים עיקריים: עיתונאית לעומת פסיכולוגית חוקרת. בשאלון הנטיות יצאו לי שני טיפוסים בולטים: החקרני והחברתי. יש לי יכולות אנליטיות טובות ואני מתענינת בדברים ברמת התיאוריה. מצד שני אני כותבת מגיל צעיר, ותמיד חשבתי שלהיות עתונאית זה זוהר, מרתק ומגוון. אני מרגישה שכל אחד מהתחומים האלה עונה על תחומי עניין שונים, ותוהה איך אני יכולה להחליט ביניהם. יש לציין שאני באמת כבר זמן רב מאוד מתלבטת, אפילו פניתי ליועצת מטעם האוניברסיטה, ועדיין איני יכולה להחליט.
גבי | 22:18  26/03/11
עיתונאות זה ממש לא מקצוע זוהר ומגוון. את יודעת כמה עבודה דרושה על כתבת תחקיר אחת קטנה באיזו פינה נידחת של העיתון? כמה טלפונים, ראיונות, הצקות, הגההות, עריכות וכו' וכו' וכו' את צריכה לעבור עד שהכתבה שלך תודפס? העיתונאים הכי בכירים בארץ מוציאים בערך כתבה בשבוע, תחשבי כמה עבודה הם משקיעים בה. אולי כדאי לך להתיעץ עם עוד בעל מקצוע. אני יודע שלאוניברסיטת בן גוריון יש יום ייעוץ אישי בחינם בשבוע הבא. שווה לך לבדוק את זה.
בקי חיימוב | 18:33  29/03/11
שלום, אני לא רואה סתירה בין הטיפוס החקרן לבין המשיכה שיש לך לעיתונאות. בניגוד לתגובתו של גבי אני לא חושבת שמישהו יכול לומר לך שהעבודה עבורך לא תהיה זוהרת ומגוונת, וכן מידת הקושי משתנה בין אדם לאדם. אני מאמינה שאדם האוהב את העיסוק שלו יפיק יותר סיפוק וייתיחס לקושי כאתגר. בנוגע להתלבטות שלך- קיימות שיטות שונות לקבלת החלטות, אחת מהן היא ליצור טבלה בין 2 האפשרויות שהעלית ולהתייחס לשיקולים כמו: יתרונות וחסרונות (כלכלית, יוקרה, מאמץ...), דעתם של האנשים החשובים לך, איך את רואה את עצמך בעתיד תחת כל אפשרות. כך תקבלי תמונה ברורה יותר. מעבר לכך אנו נותנים ייעוץ להכוון, במידה ועדיין מתקשה בקבלת ההחלטה, את מוזמנת ליצור עימנו קשר טלפוני- 03-9700160 בהצלחה
סגור