פורום ייעוץ לימודי ותעסוקתי

בהנהלת: המרכז הארצי ללימודים  |  מסר למנהל/ת הפורום
במסגרת הפורום תקבלו ייעוץ לימודי ותעסוקתי בינהם מידע על מקצועות ומסלולי הלימוד, סיכויי הקבלה ועזרה בבחירת מוסד לימוד בהתאמה אישית. לייעוץ טלפוני חינם חייגו עכשיו 072-3131888 .
 
המרכז הארצי ללימודים

המרכז הארצי לייעוץ והשמה ללימודים הוקם על מנת ללוות אותך ולסייע לך בקבלת אחת ההחלטות החשובות בחייך, שתשפיע על עתידך. המטרה המשותפת שלנו תוביל ותכוון אותך לעשות את הבחירה הנכונה והמותאמת לך אישית.

 
גילי | 23:16  13/03/11
שלום, סיימתי תואר ראשון בעבודה סוציאלית, אני מעוניינת ללמוד תואר שני שמתעסק בנושאים של משאבי אנוש. איזה אופציות יש לי? האם עדיף ייעוץ אירגוני? מה ההבדל?
בקי חיימוב | 17:31  17/03/11
גילי שלום, מנהלי משאבי אנוש אחראים על תחומים רבים הנגזרים מניהול כוח אדם כגון: טיפול ברווחת העובד, גיוס מיון עובדים, הדרכה ופיתוח קריירה של עובדים, טיפול בפרט (פרישה,פיטורים וכו') שימור עובדים ועוד. תחום הייעוץ הארגוני הוא רק נגזרת אחת מתוך משאבי האנוש אך הוא שייך לפקולטה למדעי ההתנהגות. בין התחומים הנלמדים: ניתוח מצב הארגון, הבנת המערכת ברמת הארגון והפרט, קריאה מציאותית של היחסים בארגון, הגיית אסטרטגיה לשיפור וייעול, פיתוח הדרכות לעובדים ומנהלים, דרכי פעולה מעשיות ורכישת כלים להערכת השיפור. לגבי העדיפות, השאלה שאת צריכה לשאול את עצמך היא מה אופי התפקיד אותו תרצי למלא, ומשם לנסות להתאים את תחום הלימוד. בהצלחה, בקי
סגור