פורום ייעוץ לימודי ותעסוקתי

בהנהלת: המרכז הארצי ללימודים  |  מסר למנהל/ת הפורום
במסגרת הפורום תקבלו ייעוץ לימודי ותעסוקתי בינהם מידע על מקצועות ומסלולי הלימוד, סיכויי הקבלה ועזרה בבחירת מוסד לימוד בהתאמה אישית. לייעוץ טלפוני חינם חייגו עכשיו 072-3131888 .
 
המרכז הארצי ללימודים

המרכז הארצי לייעוץ והשמה ללימודים הוקם על מנת ללוות אותך ולסייע לך בקבלת אחת ההחלטות החשובות בחייך, שתשפיע על עתידך. המטרה המשותפת שלנו תוביל ותכוון אותך לעשות את הבחירה הנכונה והמותאמת לך אישית.

 
שלום רב, אני מתלבטת האם ללמוד ייעוץ חינוכי (תואר שני) במרכז ללימודים אקדמיים באור יהודה, במטרה לעסוק בייעוץ חינוכי בעתיד. האם התעודה שלהם נחשבת ? תודה.
נשמע לי קצת תמוהה שהגעת לתואר שני ואת עדיין שואלת האם המרכז האקדמאי באור יהודה נחשב. אני יודע שזה בוודאי ימשוך הרבה אש, אבל המרכז הזה נחשב רק בעיניי הבוגרים שלו. בחוץ אין לו הרבה מה להציע מבחינה אקדמאית. אם אתה עושה תואר שני וממשיכה את לימודייך, עדיף שתלכי לאחד מאוניברסיטאות המחקר ותלמדי במקום בו מתבצע המחקר האמיתי ולא במקום שמקבל את השאריות.
נתן | 13:35  08/03/11
לא מכיר את המרכז ללימודים אקדמים באור יהודה אבל בתחום של ייעוץ חינוכי גם המכללות להוראה מאוד נחשבות. רוב האנשים שהולכים ללמוד את התחום מתכוונים לעסוק בו באופן פעיל והמכללות להוראה שמות המון דגש על הפרקטיקה.
תודה רבה על התגובה המהירה והכנות... והי - מותר להיות קצת נאיבי..
דידי שלום, אין באפשרותי לומר לך בצורה אובייקטיבית אילו מוסדות לימוד נחשבים יותר ואילו פחות. כן אוכל לומר שבד"כ תנאי הקבלה של מוסדות הלימוד מעידים על רמת הביקוש לאותו מסלול לימוד, ונהוג לחשוב כי המוסד בעל הדרישות הנוקשות יותר הוא גם זה הנחשב יותר. תוכלי לבדוק עימם ולהשוות מול מוסדות לימוד נוספים. במידה ותרצי ייעוץ אישי טלפוני ופרטים על מוסדות לימוד נוספים, שלחי לי מסר אישי בצירוף מספר הטלפון שלך. בהצלחה, בקי
סגור