פורום ייעוץ לימודי ותעסוקתי

בהנהלת: המרכז הארצי ללימודים  |  מסר למנהל/ת הפורום
במסגרת הפורום תקבלו ייעוץ לימודי ותעסוקתי בינהם מידע על מקצועות ומסלולי הלימוד, סיכויי הקבלה ועזרה בבחירת מוסד לימוד בהתאמה אישית. לייעוץ טלפוני חינם חייגו עכשיו 072-3131888 .
 
המרכז הארצי ללימודים

המרכז הארצי לייעוץ והשמה ללימודים הוקם על מנת ללוות אותך ולסייע לך בקבלת אחת ההחלטות החשובות בחייך, שתשפיע על עתידך. המטרה המשותפת שלנו תוביל ותכוון אותך לעשות את הבחירה הנכונה והמותאמת לך אישית.

 
אבירן | 11:28  02/03/11
אני מעוניין להרשם למכללה , אך מדובר בכסף רב ואני רוצה לדעת לאן אני נכנס אני רוצה שתעזרו לי להכין כמה שאלות לפגישה עם האחראית על הבית ספר לפני שאני נכנס ללמוד בגרויות אני מעוניין להשלים בגרות מלאה
מלי | 21:25  20/03/11
אתה מוזמן לפנות למכללת אשקלון יש להם מגוון מסלולי מכינות (השלמת בגרות/ השלמת מקצועות מכוונות למקצוע...). בנוגע למימון יכולים לכוון אותך במהלך הייעוץ במכללה. ממליצה לפנות אליהם בפייסבוק במשתמש "המכללה האקדמית אשקלון - העמוד הרשמי". בנוסף אם יש "מרכז צעירים" לייעוץ והכוונה בעירך תוכל לפנות אליהם ולקבל את הפרטים. בגדול כידוע לי זה תלוי בהענות למגוון קריטריונים כמו שירות בצה"ל/ שנת עליה/ מצב סוציאו-אקונומי ועוד.. שיהיה בהמלחה!
נועה | 11:53  22/03/11
שלום, במכללת אחוה ישנו מגוון מסלולים של מכינות מהן ניתן להמשיך למגוון מסלולי תואר ראשון, כולם בעלות של שכר אוניברסיטאי. כמו כן, מכללת אחוה הינה שלוחה של אוניברסיטת בן גוריון ואת התואר עצמו תסיים ותקבל באוניברסיטה עצמה. אני מציעה לך לקבוע פגישות ייעוץ עם כמה מכללות כדי שתוכל לקבל מידע באופן אישי בהתאם לנתונייך וכך גם לשמוע על המלגות הקיימות והתמיכה בסטודנטים לאורך התואר. למידע נוסף 3622* מרכז מידע והרשמה.
מלי | 16:15  31/03/11
בתאריך 07/04/11 יתקיים יום פתוח במכללת אשקלון מזמינה לבוא ולהתעניין!
סגור