פורום ייעוץ לימודי ותעסוקתי

בהנהלת: המרכז הארצי ללימודים  |  מסר למנהל/ת הפורום
במסגרת הפורום תקבלו ייעוץ לימודי ותעסוקתי בינהם מידע על מקצועות ומסלולי הלימוד, סיכויי הקבלה ועזרה בבחירת מוסד לימוד בהתאמה אישית. לייעוץ טלפוני חינם חייגו עכשיו 072-3131888 .
 
המרכז הארצי ללימודים

המרכז הארצי לייעוץ והשמה ללימודים הוקם על מנת ללוות אותך ולסייע לך בקבלת אחת ההחלטות החשובות בחייך, שתשפיע על עתידך. המטרה המשותפת שלנו תוביל ותכוון אותך לעשות את הבחירה הנכונה והמותאמת לך אישית.

 
אייל | 00:21  02/03/11
שלום ברצוני לקבל מידע מפורט כלל האפשר על קורס CCNA של סיסקו- מה חשיבותו בשוק-מה עושים עם זה? משכורות-התפתחויות-כיווונים-קידום-אודה לקבלת פרטים --ולא רק ללינקים לכתבות -תודה
שרון | 12:24  02/03/11
רצוי לפני שמתחילים ללמוד CCNA שיהיה רקע של טכנאי מחשבים או ידע מקביל בנושאים של הבנת הרשת . אנחנו לא ממליצים להתחיל ישר בקורס CCNA וגם צריך יכולת למידה טובה { אנחנו מעבירים מבדק פילת } הבודק יכולת שכלית ואנגלית .... מדובר על ניסיון של טכנאי מחשבים או כל דבר בתחום ---הרי כל מי שמתחיל מתחיל ללא ניסיון ....... קשה מאוד לדעת את רמת השכר למי שלמד רק CCNA . תלוי באיזה חברה ובדרך כלל דורשים יותר מ CCNA בכל אופן לא יותר מ 6000 ₪ ....... אנחנו ממליצים לשלב הסמכה נוספת של אבטחת מידע כדי לעלות את הסיכוי למצוא עבודה ברמת השכר הנוכחית ואולי לכיוון ה7000 ₪ . עם התפתחות המשק הישראלי קיימת דרישה לעמוד ברמה ובסטנדרטים בינלאומיים ולהוכיח ידע פורמאלי. מסלול CCNA express יכין את איש המקצוע לקראת בחינת ההסמכה לתואר - CCNA Cisco Certified Network Associate, שהוא למעשה התואר הראשון של חברת Cisco. ההסמכה מקנה תעודה בינלאומית של חברת Cisco המאשרת את רמתו המקצועית . במהלך המסלול התלמידים יכירו טרמינולוגיה ומושגים מעולם התקשורת, תהליכים עקרונות וסטנדרטים, ילמדו על תהליך המיתוג והניתוב, יתעמקו בטכנולוגיות WAN & LAN, יגדירו Routers ו- Switches בסביבות עבודה מרובות פרוטוקולים ויתרגלו תרגול מעשי במעבדה, הכוללת ציוד מתקדם להגדרות ובנייה של רשתות מקומיות (LAN) או רשתות מרחביות WAN)) מנהלי רשת, צוותי תמיכה האחראים על רשתות בסיסיות ובינוניות או על Help Desk, טכנאים ומתקינים שעבודתם דורשת הגדרת נתבים בסביבה מרובת פרוטוקולים, כמו כן למהנדסים שעבודתם דורשת ידע בסיסי בתוכנת CISCO IOS ולמעוניינים להתקדם במסלול ההכשרה של CISCO.
סגור