פורום ייעוץ לימודי ותעסוקתי

בהנהלת: המרכז הארצי ללימודים  |  מסר למנהל/ת הפורום
במסגרת הפורום תקבלו ייעוץ לימודי ותעסוקתי בינהם מידע על מקצועות ומסלולי הלימוד, סיכויי הקבלה ועזרה בבחירת מוסד לימוד בהתאמה אישית. לייעוץ טלפוני חינם חייגו עכשיו 072-3131888 .
 
המרכז הארצי ללימודים

המרכז הארצי לייעוץ והשמה ללימודים הוקם על מנת ללוות אותך ולסייע לך בקבלת אחת ההחלטות החשובות בחייך, שתשפיע על עתידך. המטרה המשותפת שלנו תוביל ותכוון אותך לעשות את הבחירה הנכונה והמותאמת לך אישית.

 
ימית | 23:13  16/02/11
הי יש לי תואר בעיצוב גרפי משנקר ואני רוצה לעשות הסבת מיקצוע למורה לאומנות לגיל יסודי האם מישהו יודע על איזו שהיא מכללה שיש בה מסלול שכדאי לי ללמוד?
גלית | 09:18  17/02/11
הי, ממליצה לך ללמוד במסלול ההסבה של מכללת אורנים, המסלול הינו מסלול להוראה עבור כיתות א' - י"ב. הלימודים מעניינים וצוות המרצים מעניק יחס חם ואישי לסטודנטים - מניסיון.
נוריאל | 08:43  20/02/11
לדעתי אין בכלל שאלה ! רק במדרשה לאמנות בבית ברל. אתה יכול לעשות פה הסבת אקדמאים להוראה לביה"ס היסודי. זה אחד מבתי הספר הטובים בארץ לאמנות וזה שהוא יושב בתוך מכללה לחינוך זה בדיוק הקטע שלו. קיצר, אם אתה אוהב את התחום לדעתי זו האפשרות הכי טובה שיש (ואני קצת משוחד כי אני לומד שם אמנם אבל זו המלצה מנסיון טוב במיוחד שיש לי עם המקום אחרי 3 שנים..!).
הייתי ביום הפתוח בבית ברל זה באמת נראה מבטיח, הבעיה היא שכבר הייתי במסלול של תואר של 4 שנים ארוכות מאוד בשנקר והם רוצים שאני אעשה מסלול של 3 שנים כמו תואר ראשון זה מטורף, אני לא מצליחה למצוא איזה מסלול שהוא נמשך כשנה ולומדים פעם/פעמיים בשבוע. אני ממש אובדת עצות, לא מוצאת איפה ללמוד!
סגור