פורום ייעוץ לימודי ותעסוקתי

בהנהלת: המרכז הארצי ללימודים  |  מסר למנהל/ת הפורום
במסגרת הפורום תקבלו ייעוץ לימודי ותעסוקתי בינהם מידע על מקצועות ומסלולי הלימוד, סיכויי הקבלה ועזרה בבחירת מוסד לימוד בהתאמה אישית. לייעוץ טלפוני חינם חייגו עכשיו 072-3131888 .
 
המרכז הארצי ללימודים

המרכז הארצי לייעוץ והשמה ללימודים הוקם על מנת ללוות אותך ולסייע לך בקבלת אחת ההחלטות החשובות בחייך, שתשפיע על עתידך. המטרה המשותפת שלנו תוביל ותכוון אותך לעשות את הבחירה הנכונה והמותאמת לך אישית.

 
דנה לוי | 20:24  14/02/11
היי, אני מעוניינת להתחיל ללמוד בשנת הלימודים הקרובה ולא מעוניינת לעשות פסיכומטרי. ממוצע ציוני הבגרות שלי הוא 93 ולכן אני מתכננת ללמוד באוניברסיטה הפתוחה (אין בכוונתי לשפר את ציוני משום שאני מאוד רוצה להתחיל ללמוד בשנה). אני מתלבטת בין שני תחומים- מדעי ההתנהגות/ פסיכולוגיה- במה יש יותר עבודה בעתיד ? מה יותר מעניין? האם הרמה האוניברסיטה הפתוחה נחשבת גבוהה במקצועות הללו ? והתחום השני בו אני מתלבטת הוא מדעי החיים למינהם- בעיקר ביוטכנולוגיה. המלצות ?
גבי | 00:03  15/02/11
בתחום מדעי ההתנהגות והפסיכולוגיה אין הרבה עבודה לבוגרי תואר ראשון. מי שרוצה לעסוק בתחום הזה בדרך כלל ממשיך הלאה לתואר שני ומעלה. כך שמהבחינה הזאת לפחות, יש לתואר בביוטכנולוגיה יתרון. אני ממליץ לך לבדוק בכל זאת את האפשרות ללמוד באוניברסיטה "אמיתית" ואז לשלב למשל בין לימודי הפסיכולוגיה ללימודים קצת יותר "פרקטיים".
דנה לוי | 23:20  15/02/11
תודה על התשובה.. הכוונה שלך שאתה אומר ללמוד באוניברסיטה "אמיתית", אתה מתכוון בגלל הרמה/ איך שהמעסיקים העתידיים יסתכלו על זה, או מבחינת שילוב בין הנושאים? כי אפשר לשלב שם..
סגור