פורום ייעוץ לימודי ותעסוקתי

בהנהלת: המרכז הארצי ללימודים  |  מסר למנהל/ת הפורום
במסגרת הפורום תקבלו ייעוץ לימודי ותעסוקתי בינהם מידע על מקצועות ומסלולי הלימוד, סיכויי הקבלה ועזרה בבחירת מוסד לימוד בהתאמה אישית. לייעוץ טלפוני חינם חייגו עכשיו 072-3131888 .
 
המרכז הארצי ללימודים

המרכז הארצי לייעוץ והשמה ללימודים הוקם על מנת ללוות אותך ולסייע לך בקבלת אחת ההחלטות החשובות בחייך, שתשפיע על עתידך. המטרה המשותפת שלנו תוביל ותכוון אותך לעשות את הבחירה הנכונה והמותאמת לך אישית.

 
לירן | 12:13  01/02/11
שלום, אני רוצה לדעת כמה דברים . יש תוכנית משולבת במדעי החיים ופיסיקה באוני' ת"א שבו מקבלים תואר ראשון בכל אחד מהתחומים (זו תוכנית מובנית). יש אפשרות ללמוד את הנ"ל בתוכנית דו חוגית, רציתי לדעת מה ההבדל מבחינת אפשרויות התעסוקה ? האם רק מהתואר של המסלול המשולב תיהיה אפשרות לעסוק בכל אחד מ-2 התחומים ? אילו אפשרויות תעסוקה יש בתואר דו חוגי?
גבי | 13:15  02/02/11
האמת היא שבתחום מדעי החיים אין הרבה משרות "נחשבות" לבוגרי התואר הראשון. רוב מי שרוצה לעסוק בתחום ממשיך לתארים מתקדמים. בפיזיקה המצב קצת יותר טוב לבוגרי תואר ראשון. בקיצור, אני הייתי הולך על האופציה הדו-חוגית ולא על שני תארים נפרדים.
לירן | 13:35  02/02/11
זה לא שני תארים נפרדים זה תואר ראשון בתוכנית משולבת שבה, (לפי מה שהבנתי זו תוכנית מלאה בפיסיקה ותוכנית כמעט מלאה בביולוגיה) זה כביכול נותן תואר ראשון בכל אחד מהתחומים. על פי מה אתה אומר שכדאי ללכת על התוכנית הדו חוגית ולא על המסלול המשולב? האם יש הבדל לגבי המשרות ?
לירן | 13:33  15/02/11
אפשר לענות לי על השאלות הנ"ל בבקשה ?
סגור