פורום ייעוץ לימודי ותעסוקתי

בהנהלת: המרכז הארצי ללימודים  |  מסר למנהל/ת הפורום
במסגרת הפורום תקבלו ייעוץ לימודי ותעסוקתי בינהם מידע על מקצועות ומסלולי הלימוד, סיכויי הקבלה ועזרה בבחירת מוסד לימוד בהתאמה אישית. לייעוץ טלפוני חינם חייגו עכשיו 072-3131888 .
 
המרכז הארצי ללימודים

המרכז הארצי לייעוץ והשמה ללימודים הוקם על מנת ללוות אותך ולסייע לך בקבלת אחת ההחלטות החשובות בחייך, שתשפיע על עתידך. המטרה המשותפת שלנו תוביל ותכוון אותך לעשות את הבחירה הנכונה והמותאמת לך אישית.

 
מורן | 16:21  25/01/11
אני בת 22, ואין לי בגרות מלאה. שמעתי שבמכללה למנהל לא צריך בגרות או פסיכומטרי וזה חוסך בעצם שנתיים.. אני רוצה להתחיל ללמוד במכללה למנהל את תחום ניהול משאבי אנוש. השאלה שלי אם כדאי ללמוד במכללה למנהל כי אמרו לי שהיא "לא נחשבת" בשוק העבודה בחוץ...ז"א מעדיפים בראודה וכד' והאם התחום של ניהול משאבי אנוש מבוקש בשוק העבודה.? אפשרות שנייה היא ללמוד הנדסת תעשייה וניהול באותו המקום.
גבי | 08:25  26/01/11
את בת 22, את לא צריכה למהר ולרוץ למכללה רק בגלל שאין לך בגרות. את מספיק צעירה ויש לך המון זמן להשלים את מה שצריך, במסגרת מכינה או בחינות אקסטרניות, לקבל תעודת בגרות ולהתקבל לאוניברסיטה מכובדת. זה לא נכון להגיד שהמכללה לא נחשבת בשוק העבודה, אבל זה נכון שיש עדיפות לבוגרי אוניברסיטאות על פני בוגרי מכללות, גם בתחום הפסיכולוגיה וניהול משאבי האנוש. אם נושא התעסוקה העתידית מטריד אותך, כדאי לך ללכת לאוניברסיטה וללמוד עם (ובעיקר מ) האנשים הטובים ביותר.
סגור