פורום ייעוץ לימודי ותעסוקתי

בהנהלת: המרכז הארצי ללימודים  |  מסר למנהל/ת הפורום
במסגרת הפורום תקבלו ייעוץ לימודי ותעסוקתי בינהם מידע על מקצועות ומסלולי הלימוד, סיכויי הקבלה ועזרה בבחירת מוסד לימוד בהתאמה אישית. לייעוץ טלפוני חינם חייגו עכשיו 072-3131888 .
 
המרכז הארצי ללימודים

המרכז הארצי לייעוץ והשמה ללימודים הוקם על מנת ללוות אותך ולסייע לך בקבלת אחת ההחלטות החשובות בחייך, שתשפיע על עתידך. המטרה המשותפת שלנו תוביל ותכוון אותך לעשות את הבחירה הנכונה והמותאמת לך אישית.

 
אורית | 16:07  25/01/11
שלום, מתעניינת בלימודי הנדסה, אשמח אם תוכלו לענות לי על כמה שאלות. 1. שמעתי על תואר ראשון בבר אילן בהנדסת אלקטרוניקה ומחשבים. ספציפית במקום הזה, התואר הזה- החלק העיקרי הוא האלקטרוניקה או המחשבים? מבחינת לימוד, ובעיקר מבחינת עבודה אחר כך, ניתן יהיה לעבוד בתחום האלקטרוניקה? או בתחום המחשבים בלבד? 2. לגבי התואר הזה בבר אילן, האם אחר כך יש אפשרות לעבוד בתחום הרובוטיקה? 3. מתעניינת ברובוטיקה- גם מהצד החומרתי וגם התוכנתי. בנוסף, מתעניינת בהנדסת אלקטרוניקה ומחשבים, יותר מאשר בהנדסת מכונות. האם כדי לעבוד בתחום הרובוטיקה אני יכולה ללמוד אלקטרוניקה/אלקטרוניקה ומחשבים? או רק דרך הנדסת מכונות? 4. בהמשך לשאלה 3, אשמח אם אתם יודעים להגיד איפה ניתן ללמוד הנדסת אלקטרוניקה/ אלקטרוניקה ומחשבים עם אפשרות תעסוקה בתחום הרובוטיקה. 5. בכללי, אם אתם מכירים עוד תחומים שמשלבים התעסקות ומגע גם עם חןומרה וגם עם תוכנה- אשמח לשמוע. תודה רבה!!
גבי | 08:22  26/01/11
1. שימי לב שבר-אילן חדשים לגמרי בתחום האלקטרוניקה והם עדיין לא הספיקו לקנות לעצמם שם בנושא. חוץ מזה, אני לא יודע מה הניסיון שלך בלימודי הנדסה אבל העובדה שאת הראשונה ללכת במסלול מסויים מאוד מקשה על הלימודים (אין מבחנים לדוגמא, למשל...). 2. כן. 3. אפשר להגיע לתחום הרובוטיקה גם דרך הנדסת חשמל (אין דבר כזה הנדסת אלקטרוניקה). 4. בכל מוסד לימודים שמלמד הנדסת חשמל. אפשרויות התעסוקה תלויות בך, לא במוסד הלימודים. תיזהרי ממוסדות לימודים שמבטיחים לך עבודה בתחום תוך כדי הלימודים. 5. ביוטכנולוגיה, למרות ששם מדובר על חומרה מסוג אחר :)
סגור