פורום ייעוץ לימודי ותעסוקתי

בהנהלת: המרכז הארצי ללימודים  |  מסר למנהל/ת הפורום
במסגרת הפורום תקבלו ייעוץ לימודי ותעסוקתי בינהם מידע על מקצועות ומסלולי הלימוד, סיכויי הקבלה ועזרה בבחירת מוסד לימוד בהתאמה אישית. לייעוץ טלפוני חינם חייגו עכשיו 072-3131888 .
 
המרכז הארצי ללימודים

המרכז הארצי לייעוץ והשמה ללימודים הוקם על מנת ללוות אותך ולסייע לך בקבלת אחת ההחלטות החשובות בחייך, שתשפיע על עתידך. המטרה המשותפת שלנו תוביל ותכוון אותך לעשות את הבחירה הנכונה והמותאמת לך אישית.

 
אלון | 16:13  19/01/11
שלום ברצוני לקבל מידע על תחום ניהול וכלכלה? עד כמה תואר זה הוא נחשב? האם מספיק בו תואר 1 ולא 2 בתחום אחר כלשהו-מה אפשרויות התעסוקה,ההתקדמות,ההתפתחות והמשכורות וכל מה שניתן לייעץ ובפרוטרוט. כמו כן אני מחפש לימודים לא עמוסים אולי פעמיים בשבוע גג-ואנלא מוצא כזה דבר רק בפתוחה-עד כמה זה קשה לעשות תואר כזה בפתוחה? ומה החשיבות של תואר מהפתוחה? האם כמו כל תואר אוניברסיטה רגילה? אודה לקבל את כל הפרטים
גבי | 21:09  19/01/11
לא כל המנהלים עשו תואר בניהול (או מנהל עסקים) ולא כל מי שעשה תואר במנהל עסקים באמת עובד כמנהל. מה שאני מנסה להגיד זה שההתפתחות שלך כמנהל או ככלכלן תלויה לא רק בתואר שעשית אלא גם ביכולת שלך לייסם את התאוריה שלמדת באוניברסיטה. לימודים של פעמיים בשבוע תוכל למצוא רק בפתוחה או בחלק מהמכללות. רק שם יש מסלולים שמיועדים לאנשים שהלימודים הם בחשיבות שנייה עבורם. מבחינת האוניברסיטאות אתה חייב לתת 100% מעצמך כדי להצליח בלימודים, כך שאין סיכוי שתצליח לדחוס את כל הלימודים ליומיים בשבוע. תואר בפתוחה נחשב לתואר קשה, בעיקר בגלל שהסטודנט נדרש לעבור את רובו בצורה עצמאית - אתה לבד מול הספרים ואתר האינטרנט של האוניברסיטה. לעומת אוניברסיטה אמיתית בה יש לך מפגש תדיר עם סטודנטים אחרים ועם מתרגלים.
אלון | 14:35  20/01/11
שלום איזה עוד מכללות יש(בשכר אוניברסיטאי בלבד או קרוב אליו) המלמדות תחום של כלכלה-ניהול-שוק ההון וכו-במסגרת לא כ"כ עמוסה? כמו כן-לא נעניתי מה לגבי ההתפחות לכיוון תואר 2 איך זה עובד בדיוק בתואר הזה כי הוא לא בדיוק כללי-יש בו גם כלכלה,זה לא מנהל עסקים פרופר. מבקש לקבל מידע מפורט יותר אם אפשר...אפשרויות תעסוקה-קידום-לימודים וכו'-משכורות- תנאים?
סגור