פורום ייעוץ לימודי ותעסוקתי

בהנהלת: המרכז הארצי ללימודים  |  מסר למנהל/ת הפורום
במסגרת הפורום תקבלו ייעוץ לימודי ותעסוקתי בינהם מידע על מקצועות ומסלולי הלימוד, סיכויי הקבלה ועזרה בבחירת מוסד לימוד בהתאמה אישית. לייעוץ טלפוני חינם חייגו עכשיו 072-3131888 .
 
המרכז הארצי ללימודים

המרכז הארצי לייעוץ והשמה ללימודים הוקם על מנת ללוות אותך ולסייע לך בקבלת אחת ההחלטות החשובות בחייך, שתשפיע על עתידך. המטרה המשותפת שלנו תוביל ותכוון אותך לעשות את הבחירה הנכונה והמותאמת לך אישית.

 
עדי | 20:29  08/01/11
אני בת 20 משתחררת עוד חודשיים.כל החיים שלי רציתי רפואה אבל הציונים שלי נמוכים ממוצע 94 פלוס מינוס עוד לא עשיתי פסיכומטרי אומרים שמכינות לרפואה לא שוות ושמכל מי שעשה אותן מתקבל אולי אחד. אני יצירתית לפחות ככה אומרים ואני אוהבת לצייר,ההורים אומרים משהו באומנות אפילו לנסות להיכנס לשוק בתור אמנית או פרסום..נשמע נחמד אבל אני לא חושבת שיש בי את זה.לעומת זאת אני מתה ללמוד רפואה. איך אני בוחרת לאן ללכת?לנסות להתקבל בכלל לרפואה יש למה לשאוף?או ללכת לאומנות ארכיטקטורה עיצוב פנים,פסיכולוגיה?...איך יודעים?
אלינור | 11:16  09/01/11
חשוב מאוד להבין מה כדאי לך ללמוד - לפני שאת מתחילה - אחרת חבל על השנים הללו שתלמדי משהו שאינו ממצה את היכולות האישיות שיש בך. עדיף אפילו לחכות שנה מאשר לאבד 3 שנים - או להבין זאת רק בעוד 10 שנים... אם את יכולה להרשות לעצמך - את יכולה לפנות ליועץ תעסוקתי - זה אמנם עולה, אם אני לא טועה, יותר מאלף ש"ח וכולל מספר מפגשים אך זה וודאי יעשה לך סדר... אף אחד אחר לא יכול להחליט בשבילך - בסוף ההחלטה הינה שלך.
סגור