פורום ייעוץ לימודי ותעסוקתי

בהנהלת: המרכז הארצי ללימודים  |  מסר למנהל/ת הפורום
במסגרת הפורום תקבלו ייעוץ לימודי ותעסוקתי בינהם מידע על מקצועות ומסלולי הלימוד, סיכויי הקבלה ועזרה בבחירת מוסד לימוד בהתאמה אישית. לייעוץ טלפוני חינם חייגו עכשיו 072-3131888 .
 
המרכז הארצי ללימודים

המרכז הארצי לייעוץ והשמה ללימודים הוקם על מנת ללוות אותך ולסייע לך בקבלת אחת ההחלטות החשובות בחייך, שתשפיע על עתידך. המטרה המשותפת שלנו תוביל ותכוון אותך לעשות את הבחירה הנכונה והמותאמת לך אישית.

 
yaniv | 10:28  06/01/11
אהלן אני לקראת שיחרור ולפני הצבא עשיתי פסיכומטרי וקיבלתי ציון סביר השאלה שלי אם בשביל [url=http://www.businssschool.co.il/]לימודי מנהל עסקים[/url] רצוי לי לשפר וללכת למכללה\אוניברסיטה טובה או אפשר להסתפק במכללה סבירה כי הרמות דומות???
iLimudim | 13:40  06/01/11
פרמטרים רבים נלקחים בחשבון בעת בחירת מוסד לימוד: ברא ובראשונה תנאי קבלה, איזור מגורים, עלות שכר לימוד, סוג תוכנית הלימוד ויש אף השוקלים פרמטרים כמו: יוקרתיות המוסד, אפשרויות תעסוקה אר התואר ועוד. צריך לקחת את כל הנתונים ולשקללם יחדיו כדי לבחור את מוסד הלימוד הנכון עבורך. במרכז הארצי ללימודים יתנו לך את כל המידע הנדרש כדי לבחור את מוסד הלימוד שמתאים לך. אתה מוזמן לפנות בטלפון או במייל השירות ניתן בחינם. 03-9700160 support@ilimudim.co.il
סגור