פורום ייעוץ לימודי ותעסוקתי

בהנהלת: המרכז הארצי ללימודים  |  מסר למנהל/ת הפורום
במסגרת הפורום תקבלו ייעוץ לימודי ותעסוקתי בינהם מידע על מקצועות ומסלולי הלימוד, סיכויי הקבלה ועזרה בבחירת מוסד לימוד בהתאמה אישית. לייעוץ טלפוני חינם חייגו עכשיו 072-3131888 .
 
המרכז הארצי ללימודים

המרכז הארצי לייעוץ והשמה ללימודים הוקם על מנת ללוות אותך ולסייע לך בקבלת אחת ההחלטות החשובות בחייך, שתשפיע על עתידך. המטרה המשותפת שלנו תוביל ותכוון אותך לעשות את הבחירה הנכונה והמותאמת לך אישית.

 
מירה שיסטיק | 17:13  29/12/10
היי, אני חיילת, משתחררת באפריל. מתכננת להתחיל ללמוד באוניברסיטה באוקטובר 11. אבל אין לי מושג מה! הנתונים שלי גבוהים מאוד (פסיכו' 773, ממוצע בגרות 113) מה שרק מקשה עליי כי כל האופציות פתוחות (כן כן, צרות של עשירים) מאז ומתמיד נטיתי לתחום המדעי, הרחבתי פיזיקה וכימיה ונהניתי מזה. עם זאת, אני לא מצליחה לחשוב על עבודה בתחום שתספק אותי באמת. כל תחומי ההנדסה נשמעים לי קצת מבאסים, זה בעיקר עבודה מול מחשב... שקלתי ברצינות רפואה אבל גם כאן אני לא בטוחה שהמניעים שלי נכונים ושזה שווה את ההשקעה המטורפת. אני חושבת ללכת למכון יעוץ בגלל שכרגע אין לי אף רעיון וההרשמה הולכת וקרבה. הייתם ממליצים על מכון יעוץ? האם באמת אחוזי ההצלחה של מכונים אלה גבוהים? או שאולי אני צריכה להשקיע קודם יותר בתחקיר? (אין לי ספק שאני לא מכירה אפילו רבע מהמקצועות) בחשבון נפש?
מומנטום למשתחררים | 15:17  31/12/10
היי מירה, אכן התלבטות... אני מציעה לך דווקא לגשת למרכזי הייעוץ במצויים באוניברסיטאות השונות - יש שם צוותים של פסיכולוגים תעסוקתיים אשר יוכלו לסייע לך בתהליך קבלת ההחלטה הן מתוך היכרות של מסלולי הלימודים הקיימים, וזאת בעלות נמוכה משמעותית מזו של מכוני הייעוץ הפרטיים. בקישור הבא תוכלי למצוא את הדרכים ליצירת הקשר עם מכוני הייעוץ באוניברסיטאות http://www.momentum4u.org/?CategoryID=184&ArticleID=158 בהצלחה במציאת הכיוון הנכון עבורך.. צוות מומנטום אתר אינטרנט לחיילים משוחררים www.momentum4u.org
מירה שיסטיק | 17:48  01/01/11
אם מניחים את עניין הכסף בצד, מה היתרונות של יעוץ באוניברסיטאות על פני מכון פרטי? לפי הבנתי יעוץ באוניברסיטה יפנה אותי רק למסלולים הקיימים באוניברסיטה הספציפית, כשאני רוצה לשמוע על כל האוניברסיטאות וכל המסלולים. אני טועה?
מומנטום למשתחררים | 11:20  02/01/11
היי מירה למכוני הייעוץ באוניברסיטאות יש פחות אינטרס כלכלי מאשר למכוני הייעוץ הפרטיים.. תהליך הייעוץ במסגרת המכונים הפרטיים שונה מתהליך הייעוץ במסגרת האוניברסיטאות מציעה לך לפנות ולברר פרטים לגבי התהליך הן במסגרת אחד המכונים הפרטיים והן במסגרת האוניברסיטה הקרובה אלייך. להלן דרכי יצירת הקשר עם המכונים השונים, הן הפרטיים והן באוניברסיטאות http://www.momentum4u.org/?CategoryID=184&ArticleID=158 בהצלחה טל מצוות מומנטום www.momentum4u.org
סגור