פורום ייעוץ לימודי ותעסוקתי

בהנהלת: המרכז הארצי ללימודים  |  מסר למנהל/ת הפורום
במסגרת הפורום תקבלו ייעוץ לימודי ותעסוקתי בינהם מידע על מקצועות ומסלולי הלימוד, סיכויי הקבלה ועזרה בבחירת מוסד לימוד בהתאמה אישית. לייעוץ טלפוני חינם חייגו עכשיו 072-3131888 .
 
המרכז הארצי ללימודים

המרכז הארצי לייעוץ והשמה ללימודים הוקם על מנת ללוות אותך ולסייע לך בקבלת אחת ההחלטות החשובות בחייך, שתשפיע על עתידך. המטרה המשותפת שלנו תוביל ותכוון אותך לעשות את הבחירה הנכונה והמותאמת לך אישית.

 
שני | 23:12  26/12/10
רציתי לדעת משכורת ממוצעת של מטפלת באומנות וכן אם יש ביקוש. תודה.
שלום רב, מטפלת באומנות שעובדת כשכירה מרוויחה כ-6000 ש"ח וזה כמובן תלוי במספר שעות העבודה והאם זה במגזר העסקי והפרטי.. יש ביקוש לתחום. בהצלחה
ליהי | 08:03  28/12/10
אני כרגע בשנה השנייה ללימודים (אחרי מכינה של שנה). לפי מה שאני מבינה מהמרצים פה (אני לומדת במדרשה לאמנות) ומבירורים שעשיתי קודם – השכר ההתחלתי במסגרת כל מיני מוסדות וארגונים הוא לא מאוד גבוה (ואפילו די נמוך) אבל בהמשך אפשר לפתוח קליניקה פרטית ולהרוויח יותר טוב (200-300 ₪ לטיפול). פוטנציאל ההשתכרות במקצוע הוא טוב אבל הוא פונקציה של זמן וניסיון (כמו רופאים ופסיכולוגים). זה מקצוע סופר מספק (אני רואה את זה כבר עכשיו בסטאז'. אני עובדת עם ילדים וזה ממש מדהים לראות את השינוי ואפשרות הסיוע שמגולמים בטיפול באמנות) - אבל לא הייתי בונה עליו שיעשה אותך עשירה במיידי :-)
סגור