פורום ייעוץ לימודי ותעסוקתי

בהנהלת: המרכז הארצי ללימודים  |  מסר למנהל/ת הפורום
במסגרת הפורום תקבלו ייעוץ לימודי ותעסוקתי בינהם מידע על מקצועות ומסלולי הלימוד, סיכויי הקבלה ועזרה בבחירת מוסד לימוד בהתאמה אישית. לייעוץ טלפוני חינם חייגו עכשיו 072-3131888 .
 
המרכז הארצי ללימודים

המרכז הארצי לייעוץ והשמה ללימודים הוקם על מנת ללוות אותך ולסייע לך בקבלת אחת ההחלטות החשובות בחייך, שתשפיע על עתידך. המטרה המשותפת שלנו תוביל ותכוון אותך לעשות את הבחירה הנכונה והמותאמת לך אישית.

 
לירן חשאי | 14:19  20/12/10
אני מתלבטת מה יהיה יותר משמעותי מבחינת תעסוקה ? תואר דו חוגי בפיסיקה וביולוגיה או בפיסיקה וכלכלה? מה בעצם נותן תואר דו חוגי ,תואר ראשון בפיסיקה ? ומה לגבי המקצוע השני ? תואר דו חוגי הרי שונה ממסלול לימודים משולב. האם זה יחשב( התואר החוגי) תואר ראשון בפיסיקה וביולוגיה / בפיסיקה וכלכלה או שהתחום השני לא יחשב? יש מסלול משולב של פיסיקה וביולוגיה באוני' ת"א והוא נותן תואר ראשון בפיסיקה ותואר ראשון בביולוגיה הוא גם תואר די עמוס, אבל זה כמו לעשות תואר בכל תחום מהם בנפרד. לפי מה שהבנתי תואר דו חוגי נחשב לתואר לא מלא בכל מקצוע , השאלה שלי היא האם זה נותן את אותו יתרון לתעסוקה אח"כ כמו המסלול המשולב , ואני שואלת גם לגבי פיסיקה וכלכלה.
סגור