פורום ייעוץ לימודי ותעסוקתי

בהנהלת: המרכז הארצי ללימודים  |  מסר למנהל/ת הפורום
במסגרת הפורום תקבלו ייעוץ לימודי ותעסוקתי בינהם מידע על מקצועות ומסלולי הלימוד, סיכויי הקבלה ועזרה בבחירת מוסד לימוד בהתאמה אישית. לייעוץ טלפוני חינם חייגו עכשיו 072-3131888 .
 
המרכז הארצי ללימודים

המרכז הארצי לייעוץ והשמה ללימודים הוקם על מנת ללוות אותך ולסייע לך בקבלת אחת ההחלטות החשובות בחייך, שתשפיע על עתידך. המטרה המשותפת שלנו תוביל ותכוון אותך לעשות את הבחירה הנכונה והמותאמת לך אישית.

 
שלום. אני אחרי תואר ראשון בחשבונאות. סיימתי את בחינות המועצה ואני בעלת רישיון. תחום העיסוק שלי כרגע הוא בנישה של ביקורת פנים ואני מאוד רוצה להתחיל ללמוד תואר שני ומתלבטת לגבי מסלול הלימודים. להלן האופציות הקיימות: תואר שני במשפטים- התואר מיועד ללא משפטנים. תואר שני במנהל עסקים-יש מסלולים שונים בהתאם למוסדות הלימוד. תואר שני במערכות מידע- שכרגע אני נמצאת בתהליכי בירור אם בכלל יכול להיות רלבטי היות ואין לי רקע קודם בהנדסה. והאופציה האחרונה היא תואר שני בלימודי ביקורת פנים- שאומנם הכי קרוב למה שלמדגתי אך מצד שני מתעסק בנישה מאוד מצומצמת. ההתלבטות נובעת בעיקר מחוסר ודאות לגבי הנישה הספציפית בה ארצה לעסוק. כרגע מאוד נהנית בתחום שלי אבל קשה לי להכריע האם זה יהיה תחום העיסוק התמידי.ולכן, הנטייה היא ללכת על מסלול כללי יותר. ההכרעה היא בעיקר בין מנהל עסקים למשפטים (אלא אם כן יתברר לי שהאופציה של מערכות מידע רלבנטית)- אני לא יודעת מה יתרום לי יותר הלאה ואם יש שוני בדרך ההתייחסות אליהם. (נטיית הלב היא כרגע דווקא לתחום של משפטים). אודה להתייחסותך (:
שלום גלית שני התארים גם תואר שני במשפטים וגם תואר שני במנהל עסקים ,מוערכים ומוכרים בשוק ההשכלה והתעסוקה. השאלה באיזה תחום את מבקשת לקבל ערך מוסף, האם את מעוניינת בידע חדש במשפטים שאין לך אותו כלל, או לחלופין בידע מתקדם במנהל עסקים. ההחלטה היא שלך בלבד.מכיוון ששאת מגיעה מתחום המספרים כן הייתי הולכת על מנהל עסקים בהתמחות מערכות מידע ואת לא צריכה רקע בהנדסה בכלל. את צריכה תואר ראשון בכל תחום. במידה ותרצי מידע נוסף אנא פני אליי במייל.
סגור