פורום ייעוץ לימודי ותעסוקתי

בהנהלת: המרכז הארצי ללימודים  |  מסר למנהל/ת הפורום
במסגרת הפורום תקבלו ייעוץ לימודי ותעסוקתי בינהם מידע על מקצועות ומסלולי הלימוד, סיכויי הקבלה ועזרה בבחירת מוסד לימוד בהתאמה אישית. לייעוץ טלפוני חינם חייגו עכשיו 072-3131888 .
 
המרכז הארצי ללימודים

המרכז הארצי לייעוץ והשמה ללימודים הוקם על מנת ללוות אותך ולסייע לך בקבלת אחת ההחלטות החשובות בחייך, שתשפיע על עתידך. המטרה המשותפת שלנו תוביל ותכוון אותך לעשות את הבחירה הנכונה והמותאמת לך אישית.

 
ענת ברנוביץ גורן | 20:29  23/11/10
אני בוגרת מסלול מדעי החיים משנת 1986 !! ומעוניינת להוסיף תעודת הוראה . האם ישנה באוניברסיטת ת"א תוכנית שנתית להסבת אקדמאים להוראה ? תודה , ענת
ליאורה | 08:33  24/11/10
הסבה להוראה ניתן לעשות בפרק זמן של שנה-שנתיים וזה תלוי לרוב במספר הקורסים שיוכרו לך מהתואר הראשון. אני לא מכירה אם יש תכנית באונ' ת"א אבל אחותי עשתה הסבת אקדמאים להוראה במכללת בית ברל והיתה מאוד מרוצה. התכנית מיועדת לאנשים עובדים והם גילו המון התחשבות גם בעובדה שהיא סיימה את התואר הראשון לפני למעלה מ-15 שנה. אני ממליצה לך בחום לבדוק שם. לא נראה לי שבתחום הזה יש יתרון לאוניברסיטה על פני מכללה (אם כבר הפוך).
ענת ברנוביץ | 09:49  24/11/10
תודה רבה אעשה זאת .
שלום ענת, יש באוניברסיטה מסלול תעודת הוראה של שנה למי שיש לו תואר ראשון. עם זאת קחי בחשבון שזה מסלול שמיועד ללימוד בתיכוניים.
סגור