פורום ייעוץ לימודי ותעסוקתי

בהנהלת: המרכז הארצי ללימודים  |  מסר למנהל/ת הפורום
במסגרת הפורום תקבלו ייעוץ לימודי ותעסוקתי בינהם מידע על מקצועות ומסלולי הלימוד, סיכויי הקבלה ועזרה בבחירת מוסד לימוד בהתאמה אישית. לייעוץ טלפוני חינם חייגו עכשיו 072-3131888 .
 
המרכז הארצי ללימודים

המרכז הארצי לייעוץ והשמה ללימודים הוקם על מנת ללוות אותך ולסייע לך בקבלת אחת ההחלטות החשובות בחייך, שתשפיע על עתידך. המטרה המשותפת שלנו תוביל ותכוון אותך לעשות את הבחירה הנכונה והמותאמת לך אישית.

 
היי, מכיוון ששמעתי שיש מחסור בחוקרי הילדים בארץ רציתי לדעת על זה פרטים.. אני יודעת שצריך לעשות תואר בעבודה סוציאלית אבל מה הלאה? קורס מסוים? אשמח לדעת את כל הפרטים על זה.. תודה רבה!
שלום נטלי, חוקרי ילדים הם עובדים סוציאליים העוברים הכשרה מיוחדת של 3 חודשים על מנת לבצע את התפקיד. לא כל אחד יכול להיות חוקר ילדים. המדינה מוציאה מכרז והגיוס אורך כמה חודשים בו מתקיימים מבחנים וראיונות למי שמתמודד על התפקיד. מי שחונך את חוקרי הילדים במהלך ההכרה הם חוקרי משטרה מנוסים.
שלום :) היום נרשמתי ללימודי תואר ראשון בעבודה סוציאלית. כאשר אסיים את התואר הראשון מהו הצעד הבא שיהיה עליי לעשות בכדי להיות חוקרת ילדים ונוער? האם עליי לעשות תואר שני בעבודה סוציאלית? אודה לך מאוד אם תעני בהקדם. אני נורא סקרנית ובאוניברסיטה היום לא ידעו לתת לי תשובות. :)
האם ניתן לעבוד כחוקר/ת ילדים עם תואר בקרימינולוגיה?
בוגרת מכללת בית ברל ״כפר סבא״ בעלת תואר ראשון בחינוך גיל הרך ומחנכת גן טרום חובה , אני אשמח לקבל פרטים מה ללמוד בכדי להיות חוקרת ילדים ??
סגור