פורום ייעוץ לימודי ותעסוקתי

בהנהלת: המרכז הארצי ללימודים  |  מסר למנהל/ת הפורום
במסגרת הפורום תקבלו ייעוץ לימודי ותעסוקתי בינהם מידע על מקצועות ומסלולי הלימוד, סיכויי הקבלה ועזרה בבחירת מוסד לימוד בהתאמה אישית. לייעוץ טלפוני חינם חייגו עכשיו 072-3131888 .
 
המרכז הארצי ללימודים

המרכז הארצי לייעוץ והשמה ללימודים הוקם על מנת ללוות אותך ולסייע לך בקבלת אחת ההחלטות החשובות בחייך, שתשפיע על עתידך. המטרה המשותפת שלנו תוביל ותכוון אותך לעשות את הבחירה הנכונה והמותאמת לך אישית.

 
שלום . רציתי לדעת אחת ולתמיד מה ההבדל בין תואר חד חוגי לתואר דו חוגי ? כלומר מה היתרונות והחסרונות של כל אחד מהם? חלק מהאנשים אומרים שעדיף תואר דו חוגי כי אתה מתמקצע במגוון נושאים רחב הרבה יותר ובעצם יש לך סוג של "2 תארים בתואר אחד", וכך אפשרויות התעסוקה שלך גדלות וככל שאתה יודע יותר נושאים אתה נחשב בשוק העבודה ליותר טוב. מצד שני אנשים אומרים שזה שטויות, שעדיף תואר אחד מלא, ככה אתה מתמקצע אך ורק בו ואפשרויות התעסוקה בעצם יהיו אולי קצת יותר מצומצמות, אך בדרך כלל עם משכורת יותר גבוהה ויתיחסו אליך יותר בכובד ראש. אני חייב לדעת באמת מה היתרונות ומה החסרונות של זה ושל זה ? מה עדיף לעשות? האם תואר דו-חוגי הוא בהכרח יותר קשה מתואר חד חוגי(יותר קורסים יותר מבחנים וכו'...)? אני אישית רוצה ללמוד תואר בהנדסת תעשייה וניהול ורציתי לדעת האם כדאי או האם ניתן בכלל לשלב את זה בתואר דו חוגי? אילו אפשרויות יש ואיפה ? תודה רבה :)
סגור