פורום ייעוץ לימודי ותעסוקתי

בהנהלת: המרכז הארצי ללימודים  |  מסר למנהל/ת הפורום
במסגרת הפורום תקבלו ייעוץ לימודי ותעסוקתי בינהם מידע על מקצועות ומסלולי הלימוד, סיכויי הקבלה ועזרה בבחירת מוסד לימוד בהתאמה אישית. לייעוץ טלפוני חינם חייגו עכשיו 072-3131888 .
 
המרכז הארצי ללימודים

המרכז הארצי לייעוץ והשמה ללימודים הוקם על מנת ללוות אותך ולסייע לך בקבלת אחת ההחלטות החשובות בחייך, שתשפיע על עתידך. המטרה המשותפת שלנו תוביל ותכוון אותך לעשות את הבחירה הנכונה והמותאמת לך אישית.

 
שלום, אני בן 23 מתעסק בסיסטם ואבטחת מידע ברצוני לעשות תואר ראשון באוניברסיטה אני לא מתחבר לתואר מדעי מחשב כי אני לא רוצה ללמוד מתמטיקה ברמה כזאת וכי אני בעצם לא צריך אותה בשביל סוג העבודה שאני עושה.השאלה היא מה הוא התואר הכי מתאים לי? האם מהנדס תעשיה וניהול יתאים לי? ואם אני אעזוב את העבודה שאני עובד בה עכשיו אני אעבד את שנות ניסיון ויהיה לי אחר כך קשה למצוא עבודה בתחום?
חנית נוה | 09:58  23/11/10
השאלה אותה אתה צריך לשאול עצמך היא מה ברצונך לעשות בעתיד. הנדסה תעשייה וניהול רחוקה מאוד מתחום המחשבים וייעודה שונה בתכלית. לפי הבנתי, אתה עוסק בתחום טכנולוגי ועל כן, במידה וברצונך להתקדם לכיוון פיתוח ותכנות, עליך לבחור בתואר .B.Sc במדעי המחשב. במקרה כזה, אין דרך "להתחמק" מלימודי המתמטיקה, שכן היא מהווה את התשתית התאורטית אשר מקנה לך כלים ללימוד עצמי ופיתוח עתידי. תוכל לבחור מוסד אקדמי, המשלב תיאוריה ופרקטיקה, באופן כזה שעיקר העיסוק הוא לא רק מתמטיקה. במידה ותצטרך מידע אישי אנא פנה אליי במייל.
את צודקת שאני מתעסק בתחום טכנולוגי מאוד, אך בתחום הזה אין צורך ממשי לכתוב קוד ולמעשה להיות מפתח. רוב האנשים בתחום הזה של אבטחת מידע וסיסטם הם רחוקים מלהיות מפתחי תוכנה .בנוסף,אותי אישית ממש לא מעניין להיות מפתח. אני פשוט רוצה תואר ראשון שיתאים לי מקצוע הטכנולוגי שאני מתעסק בו. יש לי הסמכות בתחום, אבל אני רוצה שיהיה לי תואר ראשון. מחכה להמלצתך. תודה רבה.
סגור