פורום ייעוץ לימודי ותעסוקתי

בהנהלת: המרכז הארצי ללימודים  |  מסר למנהל/ת הפורום
במסגרת הפורום תקבלו ייעוץ לימודי ותעסוקתי בינהם מידע על מקצועות ומסלולי הלימוד, סיכויי הקבלה ועזרה בבחירת מוסד לימוד בהתאמה אישית. לייעוץ טלפוני חינם חייגו עכשיו 072-3131888 .
 
המרכז הארצי ללימודים

המרכז הארצי לייעוץ והשמה ללימודים הוקם על מנת ללוות אותך ולסייע לך בקבלת אחת ההחלטות החשובות בחייך, שתשפיע על עתידך. המטרה המשותפת שלנו תוביל ותכוון אותך לעשות את הבחירה הנכונה והמותאמת לך אישית.

 
עידן גרבלי | 19:25  14/11/10
שלום, עשיתי את המיבדק להכוונת לימודים ומצאתי שאני טיפוס חקרני( בעיקר) וגם מנהלי. יש לציין כי למדתי שנתיים בתואר למדעי התזונה ופרשתי לאחר מכן. האם רוקחות היא בחירה נכונה בשבילי ? ואלו עוד מיקצועות עשויים להתאים לי לאור התוצאות הנ"ל.אני אמור להירשם לבאר-שבע עוד חודשיים ומעוניין להירשם למסלול נוסף, למיקרה ולא אעבור את ראיון הקבלה בב"ש-בירושליים התנאים גבוהים לי מדיי. חשוב לי שהמיקצוע יהיה גם מתגמל כספית, תודה רבה :)
עידן גרבלי | 12:16  17/11/10
למה אין תגובה?
חנית נוה | 10:47  18/11/10
היי אני לא יכולה להגיד לך אם מתאים לך ללמוד רוקחות כי לא קראתי את הדוח. אם זה מהשו שאתה אוהב ויש לך את תנאי הקבלה המתאימים אז ברור שהייתי ממליצה ללכת על זה. בכל מקרה כדאי שתרשם לכמה מסלולים ליתר בטחון ויש הרבה מסלולים דומים. בהצלחה
עידן גרבלי | 11:00  18/11/10
מהם המסלולים הדומים?
סגור