פורום ייעוץ לימודי ותעסוקתי

בהנהלת: המרכז הארצי ללימודים  |  מסר למנהל/ת הפורום
במסגרת הפורום תקבלו ייעוץ לימודי ותעסוקתי בינהם מידע על מקצועות ומסלולי הלימוד, סיכויי הקבלה ועזרה בבחירת מוסד לימוד בהתאמה אישית. לייעוץ טלפוני חינם חייגו עכשיו 072-3131888 .
 
המרכז הארצי ללימודים

המרכז הארצי לייעוץ והשמה ללימודים הוקם על מנת ללוות אותך ולסייע לך בקבלת אחת ההחלטות החשובות בחייך, שתשפיע על עתידך. המטרה המשותפת שלנו תוביל ותכוון אותך לעשות את הבחירה הנכונה והמותאמת לך אישית.

 
אור | 01:03  04/11/10
אני כבר המון זמן מנסה להחליט מה ללמוד.אני כבר חשבתי על כל תחום אפשרי כמעט.אני בן 25 עוד מעט מאיזור המרכז,בעל תעודת בגרות חלקית,פרשתי מלימודי תקשורת בפתוחה מתוך חוסר עניין מקצועי בתחום הזה.החלום שלי בעיקרון היה מאז גיל 18 להיות פסיכולוג,אך וויתרתי עליו לאחר אבחון תעסוקתי שעשיתי במכון לייעוץ מקצועי ידוע בארץ,ותוצאות האבחון מצאו כי כרגע אינני מתאים לתחום הטיפולי.נמצא כי אני בעל תשומת לב לפרטים ובעל יכולת טובה בכל הקשור לשפות.הפנו אותי לתחומים כמו בלשנות,מידענות ותרגום.למען האמת אני מרגיש נמשך לתחום ההיסטוריה ויש לי זיקה לדברי ערך ישנים.אני כבר מיואש לגמריי ולא יודע למי לפנות ומה להחליט ללמוד:(.הלב אומר או היסטוריה או תחום השפות.אך אני מרגיש קצת מבולבל ומפחד להחליט.הייתי האמת רוצה לעסוק בתחום המחקר בכל הקשור להיסטוריה ושפות.או בכל הקשור להיסטוריה ומלחמות,תרבויות וכיוצא בזה.בנוסף לכך אני אדם שיודע להתנסח טוב בכתב,ממושמע,מנומס,אוהב תינוקות,ומסודר.אשמח לתגובתך חנית.
אור | 01:06  04/11/10
אני מרגיש שהייתי רוצה ללמוד שפות מסויימות או אולי ללמד אותן.אני גם טוב בשפה האנגלית ובעל 5 יח' באנגלית,מה שהיה הצד החזק אצלי במבחני הייעוץ.
היי אור, אני זוכרת שפנית אלינו בעבר. תשאיר לי את הטלפון שלך במייל ואחזור אלייך. חנית
סגור