פורום ייעוץ לימודי ותעסוקתי

בהנהלת: המרכז הארצי ללימודים  |  מסר למנהל/ת הפורום
במסגרת הפורום תקבלו ייעוץ לימודי ותעסוקתי בינהם מידע על מקצועות ומסלולי הלימוד, סיכויי הקבלה ועזרה בבחירת מוסד לימוד בהתאמה אישית. לייעוץ טלפוני חינם חייגו עכשיו 072-3131888 .
 
המרכז הארצי ללימודים

המרכז הארצי לייעוץ והשמה ללימודים הוקם על מנת ללוות אותך ולסייע לך בקבלת אחת ההחלטות החשובות בחייך, שתשפיע על עתידך. המטרה המשותפת שלנו תוביל ותכוון אותך לעשות את הבחירה הנכונה והמותאמת לך אישית.

 
דניאל | 10:10  31/10/10
שלום רב! אני בת 28 עובדת כרגע כפקידה. מחוסר סיפוק מהעבודה החלטתי להתפטר. חשבתי ללכת ללמוד תפירה או תדמיתנות. אני גרה בשכירות באזור המרכז אז הרבה כסף ללימודים אין לי. חשבתי אולי לפנות ללשכת התעסוקה ולהירשם לקורס תדמיתנות. רציתי לדעת, מהניסיון שלכם, מה הסיכויים שיקבלו אותי(עם הנתונים שלי:רווקה,28, גרה בשכירות) לקורס ושאקבל הבטחת הכנסה. מאוד חשוב לי להתקדם בחיים וללמוד משהו(כיום המשכורת שלי היא מעט מעל המינימום). יש למישהו הצעות אחרות? האם אני יכולה כבר עכשיו,לפני שהתפטרתי, לפנות ליועץ השמה בלשכה?
שלום כל דורש עבודה המגיע לחתום בלשכה רשאי לבקש להפגש עם יועץ תעסוקתי. לאחר שנבחנים הדברים עם היועץ לפני נסיון, השכלה , מצב בריאותי וכד' מחפש היועץ קורס שמתאים לדורש העבודה. אם התטרת ואת זכאית לקבל דמי אבטלה את צריכה להמתין 3 חודשים. אם היו מפטרים אותך היית יכולה לגשת ישר ללשכה. אין לי נסיון איך עובדים הדברים האלה עם הלשכה אבל אולי שווה לך לחפש בכל זאת קורסים זולים ופרקטיים. אני אשמח לעזור לך. במידה ותרצי פני אליי במייל. חנית
סגור