פורום ייעוץ לימודי ותעסוקתי

בהנהלת: המרכז הארצי ללימודים  |  מסר למנהל/ת הפורום
במסגרת הפורום תקבלו ייעוץ לימודי ותעסוקתי בינהם מידע על מקצועות ומסלולי הלימוד, סיכויי הקבלה ועזרה בבחירת מוסד לימוד בהתאמה אישית. לייעוץ טלפוני חינם חייגו עכשיו 072-3131888 .
 
המרכז הארצי ללימודים

המרכז הארצי לייעוץ והשמה ללימודים הוקם על מנת ללוות אותך ולסייע לך בקבלת אחת ההחלטות החשובות בחייך, שתשפיע על עתידך. המטרה המשותפת שלנו תוביל ותכוון אותך לעשות את הבחירה הנכונה והמותאמת לך אישית.

 
חיה | 00:10  29/10/10
שלום, רציתי להתייעץ איתך מה כדאי לי ללמוד. אני מתעניינת מאוד בחברה, תיקשור בין אנשים, נפש האדם.. ואני מחפסת מקצוע שבו אוכל להתעסק בנפש האדם אך לא משהו כבד מידי (כמו פסיכולוגיה). שאפשר לפתוח בו קליניקה (...) והוא אתגרי. תודה מראש!
שלום במידה ואת לא רוצה ללמוד פסיכולוגיה שהוא תחום קשה ותחרותי הייתי מציעה לך כמה אפשרויות:תרפיות כגון, טיפול באמצעות אמנות פלסטית, טפול באמצעות דרמה, וטפול באמצעות תנועה, תרפיה בעזרת בע"ח, ביבליותרפיה- תרפה באמצעות ספרות, תרפיה במוסיקה לתואר שני,הנחיית קבוצות, אימון אישי. את יכולה ללמוד גם משאבי אנוש או שירותי אנוש בהם יש נגיעהשל תקשור עם אנשים. במידה ותרתי ייעוץ אישי ומידע נוסף אנא כתבי לי מייל. חנית
סגור